Wysyłanie wiadomości SMS z okna rekordu

Interakcję SMS z agentem rozpoczyna klient wysyłając taką wiadomość na numer, który jest podpięty do Welyo w opcji Pole nadawcy lub Agent ręcznie tworzący pierwszą wiadomość do klienta z okna rekordu.


SMS-y wychodzące tworzone przez Agentów


W pierwszej kolejności Agent musi dostać się do rekordu konkretnego klienta. Aby to zrobić wybiera przycisk Rekordy w kampanii, a następnie wybiera klienta z listy dostępnych rekordów lub dodaje nowy przyciskiem Dodaj


Otwierając rekord należy dostać się do wysyłki wiadomości SMS wybierając na górze opcję Więcej -> SMS:

Otworzy się stosowna zakładka i zacznie odliczać się czas na utworzenie i wysyłkę wiadomości zdefiniowany przez Administratora w edycji kampanii.

Agent może tam wpisać numer telefonu Do, którego przesłać wiadomość, utworzyć treść wiadomości SMS lub wybrać ze zdefiniowanego szablonu, a dodatkowo w przypadku wprowadzonych na platformie różnych Pól nadawcy - w zależności od szablonu pole to może się zmienić.

! WAŻNE !

Należy zwracać uwagę na długość i wpisywane znaki w treści takiej wiadomości.

Zgodnie z poniższym zrzutem przy każdej próbie wysyłki pojawia się podpowiedź, w jaki sposób zliczane są polskie i specjalne znaki.

Ich używanie wpływa na długość wiadomości i pobieranie punktów z wykupionego pakietu SMS.


Treść wiadomości należy wpisać w polu poniżej lub wybrać ją z szablonu:


Jeżeli wiadomość jest już gotowa - Agent może ją wysłać wybierając odpowiedni klasyfikator, a następnie przycisk Zapisz i zamknij.


SMS-y przychodzące, na które Agent może odpowiedzieć


Agent po zgłoszeniu gotowości w kampanii mailowej może obsłużyć taką wiadomość na dwa sposoby w zależności od ustawień kampanii, które zostały dodane przez Administratora.


Sposób 1


Agent dostaje informację o interakcji w postaci wyskakującego dzwoniącego okienka identyfikacji rekordu. W oknie wyświetlają się informacje dotyczące ID rekordu (jeżeli wcześniej klient już się z nami kontaktował i miał założoną kartę z rekordem - jeśli nie będzie informacja o braku identyfikacji) oraz z jakiej konkretnie kampanii pochodzi wiadomość.

Agent może odebrać bądź odrzucić wiadomość.


Sposób 2


Gdy opcja dzwoniących wiadomości została przez Administratora wyłączona, Agent ma za zadanie przejść do kafelka Rekordy w kampanii, a następnie do zakładki Przychodzące wiadomości SMS, gdzie w nawiasie pojawi się także wartość dotycząca ilości jeszcze nie podjętych wiadomości.

W zakładce Przychodzące wiadomości SMS treść wiadomości można sprawdzić rozwijając jej szczegóły pod plusem każdej z nich

Wiadomość można uruchomić klikając na nią dwukrotnie.

W przypadku, gdy pojawia się interakcja SMS bez identyfikacji rekordu, po odebraniu przez agenta zostanie wyświetlone następujące okno identyfikacji, w którym po prawej stronie agent może zweryfikować treść otrzymanej wiadomości, a także jej nadawcę z lewej strony.

Może utworzyć nowy rekord bądź zignorować bieżącą interakcję.

W przypadku istnienia rekordu w bazie , po odebraniu rozmowy z okienka identyfikacji rekordu otwiera się karta klienta . Wiadomość SMS otwiera się w nowej zakładce i agent ma możliwość wysłania odpowiedzi w karcie klienta.

Informacje o kliencie są takie same jak w przypadku rekordu niezidentyfikowanego.

Platforma Welyo zezwala na prowadzenie maksymalnie sześciu jednoczesnych interakcji przez jednego agenta . W karcie klienta, klikając na przycisk “Przełącz na zakładkę” agent może w szybki sposób przełączać się pomiędzy interakcjami i powiązanymi z nimi oknami rekordu.

Po dostaniu się już na kartę z rekordem, Agent również w tym miejscu ma możliwość podejrzenia treści wiadomości e-mail od klienta, także klikając na plus przy adresie nadawcy


W ramach odpowiedzi do klienta, Agent może skorzystać z opcji wyboru szablonu wiadomości SMS, którą poprzednio utworzył Administrator platformy lub po prostu wpisać jej treść nad cytowaną wiadomością od klienta w oknie edytora tekstowego.

Po zakończeniu agent podsumowuje interakcję mailową klasyfikatorem.

Wybierając go i klikając przycisk Zapisz i zamknij jednocześnie zamyka się okno rekordu, a dodatkowo wysyła się wprowadzona wiadomość SMS do klienta.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później