Wysyłanie wiadomości e-mail z okna rekordu



Interakcję mailową z agentem rozpoczyna klient wysyłając taką wiadomość ze swojej skrzynki pocztowej na adres, który jest podpięty do Welyo lub Agent ręcznie tworzący pierwszą wiadomość mailową do klienta z okna rekordu.


Maile wychodzące tworzone przez Agentów


W pierwszej kolejności Agent musi dostać się do rekordu konkretnego klienta. Aby to zrobić wybiera przycisk Rekordy w kampanii, a następnie wybiera klienta z listy dostępnych rekordów lub dodaje nowy przyciskiem Dodaj


Otwierając rekord należy dostać się do wysyłki wiadomości e-mail wybierając na górze opcję Mail

Otworzy się stosowna zakładka i zacznie odliczać się czas na utworzenie i wysyłkę wiadomości zdefiniowany przez Administratora w edycji kampanii.

Agent może tam wpisać adresy do wysyłki Do, DW, UDW. Dodać temat wiadomości lub od ręki wybrać szablon do wysyłki. Może także edytować lub zredagować tekst z szablonu, wyczyścić go, edytować stopkę lub nawet dodać załącznik.

Jeżeli wiadomość jest już gotowa - Agent może ją wysłać wybierając odpowiedni klasyfikator, a następnie przycisk Zapisz i zamknij.


Maile przychodzące, na które Agent może odpowiedzieć

Agent po zgłoszeniu gotowości w kampanii mailowej może obsłużyć taką wiadomość na dwa sposoby w zależności od ustawień kampanii, które zostały dodane przez Administratora.


Sposób 1


Agent dostaje informację o interakcji w postaci wyskakującego dzwoniącego okienka identyfikacji rekordu. W oknie wyświetlają się informacje dotyczące ID rekordu (jeżeli wcześniej klient już się z nami kontaktował i miał założoną kartę z rekordem - jeśli nie będzie informacja o braku identyfikacji) oraz z jakiej konkretnie kampanii pochodzi wiadomość.

Agent może odebrać bądź odrzucić wiadomość.


Sposób 2


Gdy opcja dzwoniących wiadomości e-mail została przez Administratora wyłączona, Agent ma za zadanie przejść do kafelka Rekordy w kampanii, a następnie do zakładki Przychodzące wiadomości e-mail, gdzie w nawiasie pojawi się także wartość dotycząca ilości jeszcze nieobsłużonych wiadomości.

W zakładce Przychodzące wiadomości e-mail treść wiadomości można sprawdzić rozwijając jej szczegóły pod plusem każdej z nich

Wiadomość można uruchomić klikając na nią dwukrotnie.

W przypadku, gdy pojawia się interakcja mailowa bez identyfikacji rekordu, po odebraniu przez agenta zostanie wyświetlone następujące okno identyfikacji, w którym agent może zweryfikować treść otrzymanej wiadomości, a także jej nadawcę.

Może utworzyć nowy rekord bądź zignorować bieżącą interakcję.

W przypadku istnienia rekordu w bazie , po odebraniu rozmowy z okienka identyfikacji rekordu otwiera się karta klienta . Wiadomość mailowa otwiera się w nowej zakładce i agent ma możliwość wysłania odpowiedzi na maila w karcie klienta. Informacje o kliencie są takie same jak w przypadku rekordu niezidentyfikowanego.

Platforma Welyo zezwala na prowadzenie maksymalnie sześciu jednoczesnych interakcji przez jednego agenta . W karcie klienta, klikając na przycisk “Przełącz na zakładkę” agent może w szybki sposób przełączać się pomiędzy interakcjami i powiązanymi z nimi oknami rekordu.

Po dostaniu się już na kartę z rekordem, Agent również w tym miejscu ma możliwość podejrzenia treści wiadomości e-mail od klienta, także klikając na plus przy adresie nadawcy

W ramach odpowiedzi do klienta, Agent może skorzystać z opcji wyboru szablonu wiadomości e-mail, którą poprzednio utworzył Administrator platformy lub po prostu wpisać jej treść nad cytowaną wiadomością od klienta w oknie edytora tekstowego.

Dodatkowo, jeśli Administrator utworzył szablon zaciągający dane agenta (takie jak np.: imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail), Agent może wybrać taki szablon by klient w wiadomości zwrotnej również otrzymał te dane.

Agent może też edytować samodzielnie taką stopkę, wyczyścić całą treść wiadomość i/lub dodać do niej załącznik.



Po zakończeniu agent podsumowuje interakcję mailową klasyfikatorem.

Wybierając go i klikając przycisk Zapisz i zamknij jednocześnie zamyka się okno rekordu, a dodatkowo wysyła się wprowadzona wiadomość mailowa do klienta.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później