Instrukcja tagowania zgłoszeń — panel Administratora

Co to za funkcja?

To funkcja tagowania, czyli oznaczania działań dodatkowymi słowami kluczowymi. Tagi pozwalają lepiej opisać znaczenie danego zdarzenia i później je filtrować. W przeciwieństwie do klasyfikatorów, jedno działanie może mieć wiele tagów jednocześnie, co daje większą elastyczność w kategoryzacji.


Instrukcja dla Agenta dotycząca pracy z tagami dostępna jest TUTAJ.

Konfiguracja w Welyo

W panelu Administratora przechodzimy:

Administracja > Ustawienia ogólne > Tagi

W panelu otworzy się nowe okno Tagi, w którym możliwe jest dodanie nowych tagów, wyszukiwanie tagów, a także widoczna jest lista wszystkich tagów skonfigurowanych na platformie oraz ilość ich użyć.


Dodawanie nowego taga

Nazwa tagu

W polu Nazwa tagu wpisz krótki tekst, który ma być wyświetlany przy tagu.

Możesz użyć wyłącznie liter, cyfr, myślników oraz podkreśleń.

Wymagane jest aby nazwa składała się z minimum 3 znaków.

Podczas zapisu system automatycznie zamieni wszystkie wielkie litery na małe.

❗Jeśli administrator spróbuje dodać tag o nazwie, która już istnieje, system wyświetli komunikat: Tag o podanej nazwie już istnieje.

Wybór koloru tagu

Kliknięcie w kolorowy kwadrat obok pola Nazwa tagu otwiera paletę z dziewięcioma dostępnymi kolorami.

Wybierz jeden z nich, aby przypisać kolor do tworzonego tagu.

Tworzenie tagu

Kliknij w przycisk + Tag, aby zapisać nowy tag.



Wyszukiwanie tagów

Aby wyszukać tag na liście, wpisz w polu wyszukiwania wybraną frazę lub jej fragment (nawet pojedynczą literę). System automatycznie przefiltruje listę na podstawie wprowadzonego tekstu.


Usuwanie tagu

  1. Aby usunąć wybrany tag, najedź kursorem myszy na jego wiersz, a następnie kliknij ikonę kosza.

  1. Następnie zatwierdzamy akcję poprzez wybranie przycisku Usuń tag.

❗Operacja jest nieodwracalna.

❗Usunięcie tagu spowoduje automatyczne usunięcie go ze wszystkich zgłoszeń, do których został przypisany


Wyświetlanie tagów w Welyo

  • Tagi przypisane do zgłoszeń są widoczne bezpośrednio w podglądzie karty zgłoszenia.

  • Tagi są również dostępne w widoku Zgłoszenia

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później