Nowe widoki - Zgłoszenia

Nowy widok – okno Zgłoszenia – co to za funkcja?

Nowy widok Zgłoszenia to przejrzyste okno na platformie Welyo, w którym w jednym miejscu zebrane są wszystkie zgłoszenia. Umożliwia szybkie przeglądanie, filtrowanie i dopasowanie kolumn do własnych potrzeb. Dzięki temu użytkownik może skupić się na najważniejszych informacjach.


Okno Zgłoszenia


Aby wywołać okno Zgłoszenia w panelu wybieramy po lewej stronie kafelek Zgłoszenia.

W widoku okna zgłoszenia możemy dowolnie dostosowywać wyświetlane kolumny, wybierając w górnej belce po prawej stronie przycisk Widoczność kolumn, a następnie zaznaczając/odznaczając checkboksy przy nazwie kolumny.


Kolumny dostępne w widoku Zgłoszenia:

  • ID zgłoszenia
  • ID rekordu
  • External ID Zgłoszenia
  • Kampania
  • Temat
  • Status
  • Typ
  • Priorytet
  • Pole znaczące
  • Agent
  • Grupa
  • Sumaryczny czas obsługi
  • Średni czas obsługi
  • Zamknięte przez
  • Zamknięte
  • Skrzynka odbiorcza
  • Nadawca
  • Ponowny kontakt
  • Data utworzenia zgłoszenia
  • Data ostatniej zmiany
  • Czas istnienia w bazie
  • Źródło
  • FCR
  • SLA
  • Czas SLA
  • Czas pierwszej zmiany statusu
  • Złączone zgłoszenia
  • Pole zgłoszenia
  • Tagi

Celem odświeżenia listy zgłoszeń, wybieramy przycisk Odśwież usytuowany na górnej belce po prawej stronie.



Jak filtrować widok?


W górnej części okna dostępne są filtry:


ID zgłoszenia - unikalny identyfikator przypisany do konkretnego zgłoszenia na platformie Welyo. Dzięki temu numerowi można łatwo odszukać, śledzić i zarządzać danym zgłoszeniem w systemie.


Po kliknięciu w filtr możliwe jest wybranie, jakie ID chcemy wyszukać, nie ograniczamy się już tylko do wyszukiwania konkretnych ID, ale możliwe jest wybranie opcji Większe niż, Większe lub równe, Mniejsze niż, Mniejsze lub równe i oczywiście Równe

Możliwe jest także wyszukiwanie według przedziałów liczbowych, w tym celu wybieramy opcję Przedział liczbowy, a następnie podajemy wartości od i do, jakie mają zostać wyszukane



ID rekordu - unikalny identyfikator przypisany do konkretnego rekordu (wpisu w bazie danych)na platformie Welyo. Dzięki temu numerowi można jednoznacznie zidentyfikować i odszukać dany rekord wśród innych wpisów.

Po kliknięciu w filtr możliwe jest wybranie jakie ID chcemy wyszukać, nie ograniczamy się już tylko do wyszukiwania konkretnych ID, ale możliwe jest wybranie opcji Większe niż, Większe lub równe, Mniejsze niż, Mniejsze lub równe i oczywiście Równe

Możliwe jest także wyszukiwanie według przedziałów liczbowych, w tym celu wybieramy opcję Przedział liczbowy, a następnie podajemy wartości od i do, jakie mają zostać wyszukane


Data utworzenia zgłoszenia - data, z którą zgłoszenie zostało zarejestrowane na platformie Welyo, podawana w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS np. 2025-07-28 15:10:15.

Po kliknięciu w filtr możliwe jest wybranie z jakiego zakresu czasu chcemy wyświetlać dane.

Wybieramy ikonę kalendarza po czym możemy skorzystać z gotowych zakresów czasów takich jak Dziś, Wczoraj, Ten tydzień, Poprzedni Tydzień, Ten miesiąc, Poprzedni miesiąc lub wybrać konkretny zakres dat, który nas interesuje.

Aktualnie opcje takie jak Dziś, Wczoraj, Ten tydzień etc. nie działają dynamicznie, co przez to rozumiemy? Jeśli w dniu 30.09.2025r. ustawię filtr Dziś to zapisze się on jaki filtr na ten konkretny dzień, a nie będzie każdego dnia odświeżał na bieżący dzień.


Data ostatniej zmiany - data, która wskazuje, kiedy ostatni raz dokonano jakiejkolwiek modyfikacji na zgłoszeniu, podawana w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS np. 2025-07-28 15:10:15


Po kliknięciu w filtr możliwe jest wybranie z jakiego zakresu czasu chcemy wyświetlać dane.

Wybieramy ikonę kalendarza po czym możemy skorzystać z gotowych zakresów czasów takich jak Dziś, Wczoraj, Ten tydzień, Poprzedni Tydzień, Ten miesiąc, Poprzedni miesiąc lub wybrać konkretny zakres dat, który nas interesuje.

Aktualnie opcje takie jak Dziś, Wczoraj, Ten tydzień etc. nie działają dynamicznie, co przez to rozumiemy? Jeśli w dniu 30.09.2025r. ustawię filtr Dziś to zapisze się on jaki filtr na ten konkretny dzień, a nie będzie każdego dnia odświeżał na bieżący dzień.



Ponowny kontakt - termin na jaki zaplanowane zostało przypomnienie na zgłoszeniu podawany w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS np. 2025-07-28 15:10:15


Po kliknięciu w filtr możliwe jest wybranie z jakiego zakresu czasu chcemy wyświetlać dane.

Wybieramy ikonę kalendarza po czym możemy skorzystać z gotowych zakresów czasów takich jak Dziś, Wczoraj, Ten tydzień, Poprzedni Tydzień, Ten miesiąc, Poprzedni miesiąc lub wybrać konkretny zakres dat, który nas interesuje.

Aktualnie opcje takie jak Dziś, Wczoraj, Ten tydzień etc. nie działają dynamicznie, co przez to rozumiemy? Jeśli w dniu 30.09.2025r. ustawię filtr Dziś to zapisze się on jaki filtr na ten konkretny dzień, a nie będzie każdego dnia odświeżał na bieżący dzień.


Temat - krótki, jednozdaniowy opis zgłoszenia. Po kliknięciu w filtr możliwe jest wybranie w jaki sposób chcemy wyszukiwać rekordy:

  • Równe - podajemy temat zgłoszenia, które chcemy wyszukać (konieczne jest podanie całego tematu, a nie jedynie jego części)
  • Puste - wybieramy jeśli chcemy wyszukać zgłoszenia bez uzupełnionego tematu
  • Niepuste – wyszukuje wszystkie zgłoszenia z uzupełnionym tematem


Nadawca - adres mailowy / numer telefonu, który przekazał zgłoszenie. Po kliknięciu w filtr możliwe jest wybranie w jaki sposób chcemy wyszukiwać rekordy:

  • Równe - podajemy konkretną wartość, np. numer telefonu lub adres mailowy, należy wpisać przynajmniej 3 znaki
  • Puste - wybieramy jeśli chcemy wyszukać zgłoszenia bez uzupełnionego nadawcy
  • Niepuste - wybieramy jeśli chcemy wyszukać wszystkie zgłoszenia, gdzie podany jest nadawca

Nałożone filtry w widoku widoczne są pomiędzy zakładkami z widokami, a przyciskami filtrowania. Jeśli chcesz zdjąć jeden z wybranych filtrów kliknij w krzyżyk na nim.


Jak zapisać swoje filtry?

! Filtry może zapisać Administrator i Nadzorca, Agent nie ma takiej możliwości

Po nałożeniu interesujących nas filtrów na górnej belce pojawi się opcja Nowy widok +. Klikamy w nią.

W oknie Nowy widok nadajemy nazwę dla naszego nowego widoku > Zapisz.

Nowy widok będzie od teraz dostępny do wyboru na górnej belce okna Zgłoszenia.



Edycja zapisanego widoku

Pracując z wybranymi widokiem, po wprowadzeniu zmian w filtrach w prawym górnym rogu okna dostępne będą opcje Zapisz i Odrzuć, jeśli wybierzemy opcję Zapisz filtry w widoku zostaną nadpisane.



Usuwanie widoku

Po wejściu w wybrany widok wybieramy w prawym górnym rogu Usuń (ikona kosza) > Potwierdzamy Usuń widok.



Przejście do szczegółów zgłoszenia

Aby otworzyć szczegóły zgłoszenia zaznaczamy wpis, następnie najeżdżamy myszką po prawej stronie okna w wybranym wierszu, po czym uwidoczni się ikona Więcej (trzy kropki) > klikamy ikonę > opcje możliwe do wyboru to:

  • Otwórz zgłoszenie
  • Usuń

Opcja Otwórz zgłoszenie wywoła kartę zgłoszenia, natomiast Usuń spowoduje nieodwracalne usunięcie zgłoszenia z platformy Welyo.


Q&A


Sortowanie wpisów - czy jest możliwe? Jak to robić? Jak to działa?

Sortować wpisy możemy poprzez najechanie na tytuł kolumny myszką, po tym pojawi się ikona sortowania (dwie strzałki ↑↓) > po kliknięciu w ikonę lista zgłoszeń zostanie posortowana.

Sortowanie działa tylko w obrębie aktualnie wyświetlanej strony, a nie całej historii zgłoszeń.



Limit zapisanych widoków - Ile widoków mogę utworzyć? Co się stanie, gdy osiągnę limit dozwolonych widoków? Czy limit jest liczony per użytkownik czy per platforma?

Limit zapisanych widoków wynosi 10 na całą platformę. Jeśli będziemy chcieli utworzyć kolejny, jedenasty widok system nie wyświetli opcji Nowy widok +, a dostępna będzie jedynie edycja aktualnie wyświetlanego widoku.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później