Instrukcja tagowania zgłoszeń — panel Agenta
Co to za funkcja?
To funkcja tagowania, czyli oznaczania działań dodatkowymi słowami kluczowymi. Tagi pozwalają lepiej opisać znaczenie danego zdarzenia i później je filtrować. W przeciwieństwie do klasyfikatorów, jedno działanie może mieć wiele tagów jednocześnie, co daje większą elastyczność w kategoryzacji.
Instrukcja konfiguracji tagów dla Administratora dostępna jest TUTAJ.
Nadawanie i usuwanie tagów w karcie zgłoszenia
W panelu agenta, w kampanii z aktywnym kanałem zgłoszeniowym, dostępna jest możliwość nadawania oraz usuwania tagów dla zgłoszeń.
ℹ️ Każda zmiana tagów odkładana jest w historii zgłoszenia w formie wpisu o tytule Zmiana tagów.

Nadawanie tagu na zgłoszeniu
- Otwórz kartę wybranego zgłoszenia.
Przejdź do zakładki Szczegóły zgłoszenia.

W sekcji Tagi (po lewej stronie) wybierz odpowiednie tagi z listy.

❗Na liście dostępne są wszystkie tagi skonfigurowane przez Administratora platformy.
Usuwanie tagu ze zgłoszenia
- Aby usunąć tag ze zgłoszenia, kliknij ikonę krzyżyka znajdującą się na etykiecie danego tagu.

Wyświetlanie tagów w Welyo
Tagi przypisane do zgłoszeń są widoczne bezpośrednio w podglądzie karty zgłoszenia.

- Tagi są również dostępne w widoku Zgłoszenia


