Instrukcja tagowania zgłoszeń — panel Agenta

Co to za funkcja?

To funkcja tagowania, czyli oznaczania działań dodatkowymi słowami kluczowymi. Tagi pozwalają lepiej opisać znaczenie danego zdarzenia i później je filtrować. W przeciwieństwie do klasyfikatorów, jedno działanie może mieć wiele tagów jednocześnie, co daje większą elastyczność w kategoryzacji.


Instrukcja konfiguracji tagów dla Administratora dostępna jest TUTAJ.


Nadawanie i usuwanie tagów w karcie zgłoszenia

W panelu agenta, w kampanii z aktywnym kanałem zgłoszeniowym, dostępna jest możliwość nadawania oraz usuwania tagów dla zgłoszeń.


ℹ️ Każda zmiana tagów odkładana jest w historii zgłoszenia w formie wpisu o tytule Zmiana tagów.



Nadawanie tagu na zgłoszeniu

  1. Otwórz kartę wybranego zgłoszenia.
  2. Przejdź do zakładki Szczegóły zgłoszenia.

  3. W sekcji Tagi (po lewej stronie) wybierz odpowiednie tagi z listy.

❗Na liście dostępne są wszystkie tagi skonfigurowane przez Administratora platformy.


Usuwanie tagu ze zgłoszenia

  • Aby usunąć tag ze zgłoszenia, kliknij ikonę krzyżyka znajdującą się na etykiecie danego tagu.


Wyświetlanie tagów w Welyo

  • Tagi przypisane do zgłoszeń są widoczne bezpośrednio w podglądzie karty zgłoszenia.

  • Tagi są również dostępne w widoku Zgłoszenia

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później