Wątkowanie wiadomości po temacie
Co to za funkcjonalność?
Wątkowanie wiadomości w kampanii DESK pozwala łączyć wiadomości nie tylko według ID zgłoszenia, ale także tematu.
Kolejność sprawdzania: ID zgłoszenia → temat → adres e-mail.
W integracji z Allegro wątkowanie odbywa się po ID zamówienia zamiast ID zgłoszenia.
Aby wiadomości były połączone po temacie, muszą mieć tego samego nadawcę, odbiorcę i temat, a nie mogą być wewnętrzne.
Przy wątkowaniu pomijane są przedrostki, np. RE: lub FW: — analizowana jest tylko właściwa treść tematu (np. z tematu „RE: Test” brane jest tylko „Test”).
Konfiguracja w Welyo
- Aby skonfigurować automatyczne wątkowanie wiadomości po temacie, z poziomu panelu Administratora przechodzimy:
Kampanie > Kampanie > Wybrana kampania > Edytuj

- Przechodzimy do zakładki Zgłoszenia. Zaznaczamy chceckbox Wiadomości e-mail traktowane jako zgłoszenia. Wybieramy z jakich kolejek mailowych wiadomości mają być traktowane jako zgłoszenia. Następnie zaznaczamy chceckbox Wątkowanie wiadomości po temacie.

- Zapisujemy wprowadzone zmiany poprzez wybranie przycisku Zapisz.