Wątkowanie wiadomości po temacie

Co to za funkcjonalność?

Wątkowanie wiadomości w kampanii DESK pozwala łączyć wiadomości nie tylko według ID zgłoszenia, ale także tematu.

Kolejność sprawdzania: ID zgłoszenia → temat → adres e-mail.

W integracji z Allegro wątkowanie odbywa się po ID zamówienia zamiast ID zgłoszenia.

Aby wiadomości były połączone po temacie, muszą mieć tego samego nadawcę, odbiorcę i temat, a nie mogą być wewnętrzne.

Przy wątkowaniu pomijane są przedrostki, np. RE: lub FW: — analizowana jest tylko właściwa treść tematu (np. z tematu  „RE: Test” brane jest tylko „Test”).


Konfiguracja w Welyo

  1. Aby skonfigurować automatyczne wątkowanie wiadomości po temacie, z poziomu panelu Administratora przechodzimy:

Kampanie  > Kampanie > Wybrana kampania > Edytuj

  1. Przechodzimy do zakładki Zgłoszenia. Zaznaczamy chceckbox Wiadomości e-mail traktowane jako zgłoszenia. Wybieramy z jakich kolejek mailowych wiadomości mają być traktowane jako zgłoszenia. Następnie zaznaczamy chceckbox Wątkowanie wiadomości po temacie.

  1. Zapisujemy wprowadzone zmiany poprzez wybranie przycisku Zapisz.
Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później