Podsumowanie rekordu nieobsłużonego

Rekord nieobsłużony to taki, którego agent nie zdążył zamknąć (podsumować) w czasie WRAP, czyli np. zakończyć pracy ze zgłoszeniem lub nadać klasyfikatora . Rekord taki spada na listę Rekordów nieobsłużonych. Celem zamknięcia takiego nieobsłużonego rekordu z poziomu panelu Agenta wybieramy rekord z listy w obszarze Rekordy Nieobsłużone


Następnie otworzy się okno rekordu wraz ze skryptem, którego nie podsumowaliśmy podczas rozmowy, czy w czasie WRAP.

Praca z rekordem nieobsłużonym nie jest limitowana czasowo, w przeciwieństwie do czasu WRAP po połączeniu.


Następnie na kończącej stronie skryptu nadajemy klasyfikator i zatwierdzamy przyciskiem Zapisz i zamknij

Po tym okno rekordu zostaje zamknięte i rekord zniknie z listy rekordów nieobsłużonych


Jeśli do rekordów nieobsłużonych spadło zgłoszenie konieczne jest wprowadzenie na nim zmian, np. zmiana statusu, opisu, czy wysłanie wiadomości, której nie zdążyliśmy dokończyć w czasie WRAP.

WAŻNE! Na rekordzie nieobsłużonym nie ma możliwości wykonania połączenia wychodzącego.



Blokada ze względu na nieobsłużone rekordy

Jeśli agent przekroczy limit dozwolonych nieobsłużonych rekordów w kampanii, jego gotowość w tej kampanii zostaje automatycznie zdjęta, a na konto nakładana jest blokada obowiązująca do momentu obsłużenia zaległych rekordów. W tym czasie agent nie może zgłosić gotowości w żadnej z kampanii.


Po wejściu w listę kampanii wyświetlany jest komunikat informujący o nałożonej blokadzie z powodu przekroczenia limitu nieobsłużonych rekordów.

Blokada zostaje automatycznie zdjęta po obsłużeniu rekordów z listy Rekordów nieobsłużonych, co umożliwia ponowne zgłoszenie gotowości do kampanii.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później