Umiejętności

Co to za funkcja?

System umożliwia definiowanie umiejętności dla agentów lub ich grup, co pozwala na właściwe przydzielanie rekordów w kampaniach inbound i outbound z wykorzystaniem kolejek opartych na skill-based i profit-based routing. Dodatkowo rozwiązanie wspiera ocenę nagrań rozmów w oparciu o zdefiniowane w organizacji wymagane kompetencje.


Przygotowanie systemu do pracy z umiejętnościami

Aby korzystać w pełni z funkcji Umiejętności dla rekordów i agentów, należy przeprowadzić konfigurację umiejętności w kilku krokach.

  1. Konfiguracja w Bibliotece umiejętności - W pierwszej kolejności tworzymy i konfigurujemy umiejętności w Bibliotece umiejętności na platformie - ten proces omawia poniższy artykuł.
  2. Nadanie umiejętności agentom - Kolejnym etapem, który pozwala wykorzystać potencjał umiejętności przypisanych do rekordów, jest nadanie konkretnych umiejętności agentom.
  3. Konfiguracja kolejek telefonicznych - Aby obsługa połączeń przychodzących uwzględniała poziomy i typy umiejętności, należy przygotować kolejki telefoniczne działające w trybie Profit Based Routing, lub Skill Based Routing.
  4. Przypisanie umiejętności do rekordówOstatnim etapem pełnej konfiguracji jest przypisanie umiejętności do rekordów.

Konfiguracja Biblioteki umiejętności w Welyo

By zdefiniować umiejętności należy przejść z lewej strony do menu, do zakładki Personel > Umiejętności


1.     W oknie Umiejętności dostępny jest podgląd dodanych dotychczas umiejętności. Aby dodać nową umiejętność należy kliknąć przycisk Dodaj.

2.     Na liście umiejętności zostanie dodany nowy wiersz. Należy zdefiniować nazwę dla nowej umiejętności, np. angielski.

3.     By usunąć wybraną umiejętność, należy ją zaznaczyć i wybrać przycisk Usuń.

Chcąc zakończyć pracę z oknem Umiejętności należy kliknąć przycisk x.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później