Internacjonalizacja wiadomości SMS w makrach i regułach

Moduł Welyo Desk udostępnia funkcję internacjonalizacji wiadomości. SMS definiowanych w makrach oraz regułach automatycznych. Ma ona za zadanie wysyłać wiadomości w języku adekwatnym do narodowości klienta, bez względu na to, w jakim języku agent pracuje z panelem Welyo. 


Konfiguracja wiadomości SMS w makrach 

Aby skonfigurować internacjonalizację wiadomości SMS w makrach, w panelu Administratora przejdź do menu Kampanie > Kampanie > Edycja wybranej kampanii zgłoszeniowej lub nowa. 

W wyświetlonym oknie przejdź do zakładki Zgłoszenia. W obszarze Dodatkowe ustawienia dodaj nowe makro lub edytuj istniejące. 

Z listy akcji wybierz Wyślij SMS– stwórz wiadomość.

W edytorze tekstu dostępne są zakładki z poszczególnymi językami. Dostępne języki to język polski, angielski, niemiecki, czeski oraz rumuński.

Wybierz szablon wiadomości SMS lub wpisz treść w polu edytora.

Jeśli wybierzesz gotowy szablon, który jest zdefiniowany w wielu językach, zostanie on wstawiony w każdej z zakładek z odpowiednim językiem

Jeśli wpiszesz wiadomość ręcznie, przetłumacz ją na języki adekwatne do każdej z dostępnych zakładek.

Po skonfigurowaniu wszystkich pól, zapisz ustawienia makra



Konfiguracja wiadomości SMS w regułach automatycznych

Aby skonfigurować internacjonalizację wiadomości SMS w regułach automatycznych,

w edycji kampanii w zakładce Zgłoszenia w Dodatkowych ustawieniach, zaznacz checkbox Reguły automatyzacji dla zgłoszeń i kliknij Dodaj, aby dodać nową regułę lub edytuj istniejącą. 

Zdefiniuj warunki dla reguły, jakie mają wystąpić na zgłoszeniu a następnie w akcjach z pola rozwijanego wybierz Wyślij SMS – stwórz wiadomość.

Wybierz z listy, na jaki numer system ma wysłać wiadomość SMS

Następnie analogicznie jak w przypadku makr, w edytorze tekstu dostępne są zakładki z poszczególnymi językami. Wybierz szablon wiadomości SMS lub wpisz własny tekst w edytorze w każdej z zakładek językowych. 

Po skonfigurowaniu wszystkich pól, zapisz ustawienia reguły automatycznej.

Następnie zapisz ustawienia kampanii.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później