Logowanie do panelu Welyo
Celem zalogowania na platformę Welyo wchodzimy na adres witryny Welyo Twojej organizacji.

Następnie w polu login i hasło podajemy dane dostępowe, do konta, które tworzy i konfiguruje Administrator platformy Welyo Twojej organizacji.
Jeśli nie pamiętasz loginu - skontaktuj się z Administratorem.
Jeśli nie pamiętasz hasła - możesz skorzystać z opcji Nie pamiętam hasła
Jeśli dla Twojego konta włączone jest uwierzytelnianie wielopoziomowe w następnym kroku pojawi się okno do weryfikacji SMS (kod jest wysyłany na numer telefonu podany w konfiguracji konta użytkownika)

Jeśli chcesz możesz zaznaczyć chceckbox Zapamiętaj to urządzenie, co spowoduje, że podawanie kodu nie będzie konieczne dla tego urządzenia (i tej przeglądarki).

W widoku odzyskiwania hasła możesz podać swój adres mailowy (ten przypisany do konta Welyo) lub podać swój login@domena.

🍀Zalecamy korzystać z opcji login@domena, ponieważ jeśli adres mailowy jest przypisany do więcej niż jednego konta, system wyśle wiadomość z odzyskaniem hasła tylko dla tej metody. Podanie maila nie spowoduje wysyłki, bo system "nie wie" dla którego konta chcemy zmienić hasło.
Po trzech nieudanych próbach logowania na konto nakładana jest blokada. Blokada nakładana jest na 30 minut od ostatniego nieudanego zalogowania.
Aby zdjąć blokadę:
- Możesz poczekać 30 minut.
- Zgłosić się do Administratora.
- Skontaktować z naszym działem Customer Care.