Raport FCR - typy zgłoszeń
First Contact Resolution (FCR) - to współczynnik rozwiązania zgłoszenia klienta w pierwszym kontakcie.
Jest on najczęściej przedstawiany jako stosunek zgłoszeń klientów rozwiązanych w pierwszym kontakcie (LP), do wszystkich spływających do nas zgłoszeń (LZ) i mnożony przez 100%
Wyniki raportu
Kolumny w raporcie:
Typ zgłoszeń – Są to nazwy typów zgłoszeń branych pod uwagę w raporcie
FCR % - procentowy współczynnik przedstawiony powyżej
Wiersze w raporcie przedstawiają wybrane podczas generowania raportu typy zgłoszeń.
Generowanie raportu

Raportowanie > Zgłoszenia > FCR - typy zgłoszeń > Wybieramy przedział czasowy i kampanie >

Wybieramy typ zgłoszeń jakie mają być wzięte pod uwagę > Generuj
Pobieranie raportu
Po wygenerowaniu pliku przechodzimy : Raportowanie > Pliki do pobrania > Wybieramy z listy pozycję z raportem > Pobierz

FAQ
- Co się dzieje z FCR zgłoszenia, gdy do zamkniętego zgłoszenia zostanie dopisany nowy kontakt i zgłoszenie zostanie ponownie otwarte?
Mamy tutaj dwa scenariusze:
- wpadła odpowiedź, zgłoszenie ponowne otwarte i bez interakcji znowu zamknięte - liczy się FCR
- wpadła odpowiedź, zgłoszenie ponowne otwarte i mamy interakcje z klientam(telefon/mail) - nie liczy się FCR
- Jak jest liczony FCR zgłoszenia, gdy nowe zgłoszenie zostanie połączone z już zamkniętym?
Znowu mamy dwa scenariusze:
- jeżeli zgłoszenie, które zostanie głównym będzie FCR to jest naliczony
- jeżeli zgłoszenie zamknięte nie było FCR i zostanie ustawione jako główni to dalej nie będzie FCR
- Gdy zostanie powiązany typ zgłoszenia i połączenie to czy na podstawie id zgłoszenia będziemy w stanie policzyć ile kontaktów nastąpiło do danego zgłoszenia?
Do id calls będzie dopisany id ticketu - więc tak.