Raport Wskaźniki KPI ilościowe



Wyniki raportu

Kolumny w raporcie:

  • Data lub przedział czasowy
  • FCR % - (First Contact Resolution)
  • CAR IVR - Procent połączeń rozłączonych na IVR do wszystkich połączeń w godzinach pracy kampanii.
  • CAR kolejka - Procent połączeń rozłączonych w kolejce do wszystkich połączeń w godzinach pracy kampanii.
  • SLA zgłoszeń - Procentowa wartość czasu rozwiązania
  • SLA połączenia do 25 sek. - ilość połączeń odebranych w do 25 sek.
  • SLA połączenia do 40 sek. - ilość połączeń odebranych w do 40 sek.
  • SLA połączenia do 60 sek. - ilość połączeń odebranych w do 60 sek.
  • SLA połączenia pow. 60 sek. - ilość połączeń odebranych w powyżej 60 sek.
  • AVG FIX TIME - Średni czas zamknięcia zgłoszenia (naprawienia problemu)
  • FDR - (First Day Resolution)
  • Ticket duration - Długość czasu otwarcia zgłoszenia


Generowanie raportu:

Raportowanie > Zgłoszenia > Wskaźniki KPI ilościowe - typy zgłoszeń > Wybieramy przedział czasowy i interwał w jakim będą wyświetlane wyniki > Wybieramy kampanię > Generuj


Pobieranie raportu

Po wygenerowaniu pliku przechodzimy : Raportowanie > Pliki do pobrania > Wybieramy z listy pozycję z raportem > Pobierz

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później