Raport Wskaźniki KPI ilościowe
Wyniki raportu
Kolumny w raporcie:
- Data lub przedział czasowy
- FCR % - (First Contact Resolution)
- CAR IVR - Procent połączeń rozłączonych na IVR do wszystkich połączeń w godzinach pracy kampanii.
- CAR kolejka - Procent połączeń rozłączonych w kolejce do wszystkich połączeń w godzinach pracy kampanii.
- SLA zgłoszeń - Procentowa wartość czasu rozwiązania
- SLA połączenia do 25 sek. - ilość połączeń odebranych w do 25 sek.
- SLA połączenia do 40 sek. - ilość połączeń odebranych w do 40 sek.
- SLA połączenia do 60 sek. - ilość połączeń odebranych w do 60 sek.
- SLA połączenia pow. 60 sek. - ilość połączeń odebranych w powyżej 60 sek.
- AVG FIX TIME - Średni czas zamknięcia zgłoszenia (naprawienia problemu)
- FDR - (First Day Resolution)
- Ticket duration - Długość czasu otwarcia zgłoszenia
Generowanie raportu:

Raportowanie > Zgłoszenia > Wskaźniki KPI ilościowe - typy zgłoszeń > Wybieramy przedział czasowy i interwał w jakim będą wyświetlane wyniki > Wybieramy kampanię > Generuj
Pobieranie raportu
Po wygenerowaniu pliku przechodzimy : Raportowanie > Pliki do pobrania > Wybieramy z listy pozycję z raportem > Pobierz
