Monitoring kolejek mailowych

Monitoring kolejek mailowych to miejsce do zarządzania wszystkimi wiadomościami, zarówno przychodzącymi jak i oczekującymi na wysyłkę.

Gdy zdarzają się sytuację, w których agent który miał odpowiedzieć na dany mail od klienta, nie może tego zrobić - na przykład z powodu niedyspozycji. Wówczas możesz przekazać ten mail innemu pracownikowi, pierwszemu wolnemu agentowi lub skierować maila do konkretnej kolejki mailowej. 

Wiadomości odebrane

Wiadomości oczekujące na wysyłkę

Monitoring kolejek mailowych składa się z dwóch zakładek: Wiadomości odebrane i Wiadomości oczekujące na wysyłkę.

Wiadomości odebrane

Zakładka wiadomości odebrane służy do zarządzania wiadomościami odebranymi. Wyświetlone okno składa się z dwóch części: z filtra oraz listy wiadomości odebranych.

Filtr pozwala na wyszukiwanie wiadomości e-mail według zdefiniowanych kryteriów takich jak: kampania, nazwa nadawcy, temat wiadomości, zakres dat odbioru, czy ID rekordu

Po wprowadzeniu danych i kliknięciu przycisku Szukaj, w drugiej części okna wyświetlą się wiadomości e-mail spełniające wprowadzone kryteria filtra.

System umożliwia podgląd takich informacji jak:

  • Temat wiadomości
  • Nazwa kampanii, z której pochodzi wiadomość
  • ID rekordu
  • Nadawcy wiadomości
  • Wiadomość oczekuje na odebranie przez Agenta
  • Czas oczekiwania wiadomości e-mail na odebranie przez Agenta
  • Prywatny
  • Imię i Nazwisko Agenta ostatnio obsługującego rekord

W górnej części okna zostały umieszczone przyciski do zarządzania wiadomościami e-mail, takie jak:

  • Podgląd - kliknięcie przycisku wyświetli okno podglądu wiadomości.
  • Przypisz do Agenta wybrane – przypina jedną lub więcej zaznaczonych wiadomości e-mail do Agentów
  • Przypisz do Agenta pasujące – przypina wszystkie wiadomości e –mail spełniające kryteria filtra do Agentów
  • Skieruj do wolnego Agenta wybrane – kieruje jedną lub więcej zaznaczonych wiadomości

e – mail do wolnego agenta

  • Skieruj do wolnego Agenta pasujące – kieruje wszystkie wiadomości e –mail spełniające kryteria filtra do wolnego Agenta

Wiadomości oczekujące

Zakładka oczekujące wiadomości również składa się z dwóch części: z filtra oraz listy wiadomości e-mail oczekujących na wysyłkę. Filtr umożliwia wyszukiwanie wiadomości  według określonych kryteriów, natomiast w oknie wiadomości oczekujące, system wyświetli wiadomości spełniające wprowadzone kryteria filtra.

W górnej części okna zostały umieszczone przyciski do zarządzania wiadomościami oczekującymi na wysyłkę, takie jak:

  • Edytuj
  • Usuń
  • Wstrzymaj wysyłkę wiadomości wybranych lub spełniających kryteria filtra
  • Wznów wysyłkę wiadomości wybranych  lub spełniających kryteria filtra
  • Wyślij teraz wiadomości wybrane lub spełniające kryteria filtra
  • Zmień termin wysyłania wiadomości wybranych lub spełniających kryteria filtra
  • Ustaw pozostałą ilość prób wysłania wiadomości wybranych lub spełniających kryteria filtra
Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później