Monitoring kolejek mailowych
Monitoring kolejek mailowych to miejsce do zarządzania wszystkimi wiadomościami, zarówno przychodzącymi jak i oczekującymi na wysyłkę.
Gdy zdarzają się sytuację, w których agent który miał odpowiedzieć na dany mail od klienta, nie może tego zrobić - na przykład z powodu niedyspozycji. Wówczas możesz przekazać ten mail innemu pracownikowi, pierwszemu wolnemu agentowi lub skierować maila do konkretnej kolejki mailowej.
Wiadomości oczekujące na wysyłkę
Monitoring kolejek mailowych składa się z dwóch zakładek: Wiadomości odebrane i Wiadomości oczekujące na wysyłkę.
Wiadomości odebrane

Zakładka wiadomości odebrane służy do zarządzania wiadomościami odebranymi. Wyświetlone okno składa się z dwóch części: z filtra oraz listy wiadomości odebranych.
Filtr pozwala na wyszukiwanie wiadomości e-mail według zdefiniowanych kryteriów takich jak: kampania, nazwa nadawcy, temat wiadomości, zakres dat odbioru, czy ID rekordu
Po wprowadzeniu danych i kliknięciu przycisku Szukaj, w drugiej części okna wyświetlą się wiadomości e-mail spełniające wprowadzone kryteria filtra.
System umożliwia podgląd takich informacji jak:
- Temat wiadomości
- Nazwa kampanii, z której pochodzi wiadomość
- ID rekordu
- Nadawcy wiadomości
- Wiadomość oczekuje na odebranie przez Agenta
- Czas oczekiwania wiadomości e-mail na odebranie przez Agenta
- Prywatny
- Imię i Nazwisko Agenta ostatnio obsługującego rekord
W górnej części okna zostały umieszczone przyciski do zarządzania wiadomościami e-mail, takie jak:
- Podgląd - kliknięcie przycisku wyświetli okno podglądu wiadomości.
- Przypisz do Agenta wybrane – przypina jedną lub więcej zaznaczonych wiadomości e-mail do Agentów
- Przypisz do Agenta pasujące – przypina wszystkie wiadomości e –mail spełniające kryteria filtra do Agentów
- Skieruj do wolnego Agenta wybrane – kieruje jedną lub więcej zaznaczonych wiadomości
e – mail do wolnego agenta
- Skieruj do wolnego Agenta pasujące – kieruje wszystkie wiadomości e –mail spełniające kryteria filtra do wolnego Agenta
Wiadomości oczekujące

Zakładka oczekujące wiadomości również składa się z dwóch części: z filtra oraz listy wiadomości e-mail oczekujących na wysyłkę. Filtr umożliwia wyszukiwanie wiadomości według określonych kryteriów, natomiast w oknie wiadomości oczekujące, system wyświetli wiadomości spełniające wprowadzone kryteria filtra.
W górnej części okna zostały umieszczone przyciski do zarządzania wiadomościami oczekującymi na wysyłkę, takie jak:
- Edytuj
- Usuń
- Wstrzymaj wysyłkę wiadomości wybranych lub spełniających kryteria filtra
- Wznów wysyłkę wiadomości wybranych lub spełniających kryteria filtra
- Wyślij teraz wiadomości wybrane lub spełniające kryteria filtra
- Zmień termin wysyłania wiadomości wybranych lub spełniających kryteria filtra
- Ustaw pozostałą ilość prób wysłania wiadomości wybranych lub spełniających kryteria filtra