Monitoring kolejek inboundowych

Monitoring kolejek inboundowych to narzędzie, które pozwali Ci monitorować ile połączeń czeka obecnie na obsłużenie oraz jaki jest czas oczekiwania. Jeżeli te statystyki są niepokojące możesz podjąć odpowiednie działania, na przykład skierować połączenie do innej kolejki lub do wolnego agenta. 

Monitoring > Kolejki inbound 

W wyświetlonym oknie dostępne są informacje na temat:

  • Nazwy kolejki
  • IVR – liczba połączeń przychodzących w danej kolejce
  • Połączenia oczekujące – liczba połączeń oczekujących w kolejce
  • Trwające połączenia – liczba połączeń aktualnie obsługiwanych
  • Agentów online – liczba agentów aktualnie pracujących w kolejce
  • Agentów wolnych – liczba agentów oczekujących na połączenie
  • Przerwa – średni czas, jaki Agent spędził na przerwie
  • Wrap – średni czas, jaki Agent spędził na uzupełnianiu danych na rekordzie (liczony tylko dla połączeń przychodzących w ramach kolejki)
  • Maksymalny czas oczekiwania – najdłuższy czas oczekiwania na rozmowę z Agentem
  • Maksymalny czas rozmowy – najdłuższy czas rozmowy z Agentem
  • Odebrane – liczba połączeń odebranych w danej kolejce
  • Nieodebrane – liczba połączeń nieodebranych w danej kolejce
  • Efektywność  
  • Średni czas oczekiwania na rozmowę z Agentem
  • Średni czas obsługi 
  • Połączeń na agenta – średnia liczba połączeń na jednego agenta
  • Połączeń na godzinę – średnia liczba połączeń na godzinę
  • Połączeń na agenta (na godzinę) – średnia liczba połączeń na jednego agenta na godzinę
  • Ilość jednoczesnych połączeń 
  • Agentów obsługujących 
Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później