Monitoring agentów
Monitoring agentów pozwala na bieżącą kontrolę pracy agentów. Każdy ze statusów agenta został oznaczony kolorem. dzięki czemu możesz łatwo obserwować wykonywaną czynność i czas trwania danej czynności przez agenta.
Menu Monitoring > Agenci

Po kliknięciu zakładki Agenci wyświetli się okno służące do zarządzania widocznymi dla Ciebie Agentami.
Jako Nadzorca możesz:
- aktywować/dezaktywować wybranych Agentów
- włączać/wyłączać nagrywanie rozmów wybranych Agentów - o ile Administrator zezwolił w danej kampanii na nagrywanie rozmów
- wysłać wybranych Agentów na przerwę. W tym celu należy z listy zdefiniowanych wybrać powód przerwy oraz opcjonalnie wprowadzić komunikat dla Agentów
- podsłuchiwać rozmowy prowadzone przez Agenta, pod warunkiem że masz utworzone konto SIP i zarejestrowany telefon programowy, tzw”softphone”
- podpowiadać Agentowi w trakcie rozmowy z klientem
- wylogować wybranego Agenta z panelu
Dodatkowe informacje wyświetlane w oknie to:
- imię i nazwisko Agenta
- kampania, w której pracuje Agent
- liczba rekordów zamkniętych w danym dniu przez Agenta
- liczba połączeń odebranych w danym dniu
- sumaryczny czas połączeń w danym dniu
- średni czas połączenia w danym dniu
- aktualny status Agenta
- czas trwania danej czynności
- sumaryczny czas zalogowania Agenta w danym dniu
- czas, jaki Agent spędził na uzupełnianiu danych
- czy Agent jest obecnie zalogowany w kolejce
- czy Agent jest Agentem zewnętrznym