Monitoring agentów

Monitoring agentów pozwala na bieżącą kontrolę pracy agentów. Każdy ze statusów agenta został oznaczony kolorem. dzięki czemu możesz łatwo obserwować wykonywaną czynność i czas trwania danej czynności przez agenta. 

Menu Monitoring > Agenci

Po kliknięciu zakładki Agenci wyświetli się okno służące do zarządzania widocznymi dla Ciebie Agentami.


Jako Nadzorca możesz:

  • aktywować/dezaktywować wybranych Agentów
  • włączać/wyłączać nagrywanie rozmów wybranych Agentów - o ile Administrator zezwolił w danej kampanii na nagrywanie rozmów
  • wysłać wybranych Agentów na przerwę. W tym celu należy z listy zdefiniowanych wybrać powód przerwy oraz opcjonalnie wprowadzić komunikat dla Agentów
  • podsłuchiwać rozmowy prowadzone przez Agenta, pod warunkiem że masz utworzone konto SIP i zarejestrowany telefon programowy, tzw”softphone”
  • podpowiadać Agentowi w trakcie rozmowy z klientem
  • wylogować wybranego Agenta z panelu

Dodatkowe informacje wyświetlane w oknie to:

  • imię i nazwisko Agenta
  • kampania, w której pracuje Agent
  • liczba rekordów zamkniętych w danym dniu przez Agenta
  • liczba połączeń odebranych w danym dniu
  • sumaryczny czas połączeń w danym dniu
  • średni czas połączenia w danym dniu
  • aktualny status Agenta
  • czas trwania danej czynności
  • sumaryczny czas zalogowania Agenta w danym dniu
  • czas, jaki Agent spędził na uzupełnianiu danych
  • czy Agent jest obecnie zalogowany w kolejce
  • czy Agent jest Agentem zewnętrznym
Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później