Włączenie podsłuchu rozmowy agenta

Jako Nadzorca posiadasz uprawnienia do podsłuchiwania prowadzonych rozmów przez Agenta. Do tego celu musisz mieć utworzone konto SIP i zarejestrowany telefon programowy, tzw”softphone”


Aby podsłuchać rozmowę agenta:

  1. Przejdź do menu Monitoring > Agenci
  2. Zaznacz wybranego agenta
  3. Na pasku menu wybierz opcję Podsłuch


WAŻNE! Aby móc podsłuchiwać rozmowy agentów, konieczne jest wybranie stanowiska, na które zostanie skierowane połączenie. W panelu pojawi się komunikat:


Jeśli nawiązanie połączenia z wybranym stanowiskiem nie będzie możliwe w panelu pojawi się komunikat:

W taki wypadku sprawdź wybrane stanowisko - może to być aparat Yealink, czy WebPhone.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później