Raport Sprawdzanie numerów (HLR)

Raporty jeszcze dokładniej niż statystyki przedstawiają zbiorcze informacje na temat sprawdzanych numerów. Co jest bardzo przydatne, to informacja o statusie sprawdzenia – czy dany numer został sprawdzony, jaki był efekt tego sprawdzenia itd. Raportowanie przydaje się w przypadku konieczności zebrania wszystkich informacji w jednym dokumencie.


Generowanie raportu

  1. Przejdź do menu Raportowanie > Pozostałe > Sprawdzanie numerów 

  2. Po pojawieniu się okna raportu Sprawdzanie numerów   należy przejść na zakładkę Raporty  a następnie wybrać odpowiednie kryteria w oknie Filtrowanie, które jest wyświetlane po lewej stronie. By uzyskać wynik raportu zgodny z wprowadzonymi kryteriami, kliknij Pokaż

Wyniki raportu

Wygenerowany raport wyświetla informacje o:

  • Dacie i godzinie wykonania sprawdzenia 
  • Kampanii, w ramach której numer był sprawdzany 
  • Sprawdzanym numerze 
  • Identyfikatorze rekordu 
  • Statusie sprawdzenia
    • Sprawdzany –w trakcie sprawdzania przez HLR
    • Sprawdzony –numer został sprawdzony 
    • Błąd  -podczas sprawdzenia wystąpił błąd, ponieważ np.:  sieć nie zwróciła odpowiedzi 
  • MCC – unikatowy numer identyfikujący kraj, np.: 260 –Polska 
  • MNC – unikatowy numer identyfikujący sieć telefonii bezprzewodowej, np.: 01 –Plus
  • Stanie numeru 
    • Aktywny – numer jest dostępny, sieć odpowiada
    • Nieaktywny – numer nie jest dostępny, sieć nie odpowiada na wysyłane zapytania 
    • Błędny numer  – numer jest nieprawidłowy
    • Nieosiągalny  – numer jest poza zasięgiem
    • Błąd
    • Błąd tymczasowy 
    • Blokada połączeń 
  • Przeniesieniu – czy numer był kiedykolwiek przeniesiony do innego operatora 
  • Aktualnym operatorze sprawdzanego numeru 
  • Operatorze macierzystym, któremu sprawdzany numer został przyznany przez Urząd Komunikacji Elektronicznej 

Pobranie raportu

Po wygenerowaniu raportu można pobrać go w formacie .xls lub .xlsx. Aby wygenerować raport kliknij przycisk Generuj.

Wygenerowany plik będzie dostępny do pobrania w zakładce Pliki do pobrania.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później