Raport Sprawdzanie numerów (HLR)
Raporty jeszcze dokładniej niż statystyki przedstawiają zbiorcze informacje na temat sprawdzanych numerów. Co jest bardzo przydatne, to informacja o statusie sprawdzenia – czy dany numer został sprawdzony, jaki był efekt tego sprawdzenia itd. Raportowanie przydaje się w przypadku konieczności zebrania wszystkich informacji w jednym dokumencie.
Generowanie raportu
Przejdź do menu Raportowanie > Pozostałe > Sprawdzanie numerów


- Po pojawieniu się okna raportu Sprawdzanie numerów należy przejść na zakładkę Raporty a następnie wybrać odpowiednie kryteria w oknie Filtrowanie, które jest wyświetlane po lewej stronie. By uzyskać wynik raportu zgodny z wprowadzonymi kryteriami, kliknij Pokaż
Wyniki raportu
Wygenerowany raport wyświetla informacje o:
- Dacie i godzinie wykonania sprawdzenia
- Kampanii, w ramach której numer był sprawdzany
- Sprawdzanym numerze
- Identyfikatorze rekordu
- Statusie sprawdzenia
- Sprawdzany –w trakcie sprawdzania przez HLR
- Sprawdzony –numer został sprawdzony
- Błąd -podczas sprawdzenia wystąpił błąd, ponieważ np.: sieć nie zwróciła odpowiedzi
- MCC – unikatowy numer identyfikujący kraj, np.: 260 –Polska
- MNC – unikatowy numer identyfikujący sieć telefonii bezprzewodowej, np.: 01 –Plus
- Stanie numeru
- Aktywny – numer jest dostępny, sieć odpowiada
- Nieaktywny – numer nie jest dostępny, sieć nie odpowiada na wysyłane zapytania
- Błędny numer – numer jest nieprawidłowy
- Nieosiągalny – numer jest poza zasięgiem
- Błąd –
- Błąd tymczasowy –
- Blokada połączeń –
- Przeniesieniu – czy numer był kiedykolwiek przeniesiony do innego operatora
- Aktualnym operatorze sprawdzanego numeru
- Operatorze macierzystym, któremu sprawdzany numer został przyznany przez Urząd Komunikacji Elektronicznej
Pobranie raportu
Po wygenerowaniu raportu można pobrać go w formacie .xls lub .xlsx. Aby wygenerować raport kliknij przycisk Generuj.
Wygenerowany plik będzie dostępny do pobrania w zakładce Pliki do pobrania.

