Nadanie hasła do konta SIP
Co to za funkcjonalność?
Hasło SIP jest przypisane do konta użytkownika powiązanego z numerem miejskim lub stanowiskiem pięciocyfrowym i stanowi kluczowy element konfiguracji połączeń między urządzeniem (np. telefonem IP lub softphone’em) a platformą Welyo.
Zmiany lub nadania hasła może dokonać administrator bezpośrednio z poziomu panelu Welyo.
Jak zmienić / nadać hasło do konta SIP w Welyo?
Generowanie hasła do konta SIP w panelu Welyo jest możliwe na dwa sposoby — w zależności od tego, dla jakiego typu numeru chcemy hasło utworzyć lub zmienić.
Hasło dla stanowiska pięciocyfrowego
Zmianę hasła do konta SIP dla stanowiska pięciocyfrowego można przeprowadzić, wykonując poniższe kroki:
- Z poziomu panelu Administratora przechodzimy ścieżkę
Personel > Stanowiska > Wybrany numer stanowiska

- Wybieramy Generuj, po czym kopiujemy hasło i będziemy go używać przy rejestracji

WAŻNE! Po zamknięciu okna z wyświetlonym hasłem nie będzie możliwości jego ponownego podejrzenia, dlatego w razie potrzeby należy wygenerować nowe.
Hasło dla numeru miejskiego
Zmianę hasła do konta SIP dla numeru miejskiego (numeru przypisanego do użytkownika) można przeprowadzić, wykonując poniższe kroki:
- Z poziomu panelu Administratora przechodzimy ścieżkę
Personel > Użytkownicy > Wybrany użytkownik> Edytuj
- Przechodzimy do zakładki Numer Użytkownika, w polu Hasło do konta SIP nadajemy hasło, którego potem będziemy używać przy rejestracji numeru na aparacie / softphone.
WAŻNE! Hasło musi zawierać minimum 10 znaków, w tym jedną małą i wielką literę, jedną cyfrę i znak specjalny.

- Zapisujemy zmiany.