Nadanie hasła do konta SIP

Co to za funkcjonalność?

Hasło SIP jest przypisane do konta użytkownika powiązanego z numerem miejskim lub stanowiskiem pięciocyfrowym i stanowi kluczowy element konfiguracji połączeń między urządzeniem (np. telefonem IP lub softphone’em) a platformą Welyo.

Zmiany lub nadania hasła może dokonać administrator bezpośrednio z poziomu panelu Welyo.



Jak zmienić / nadać hasło do konta SIP w Welyo?

Generowanie hasła do konta SIP w panelu Welyo jest możliwe na dwa sposoby — w zależności od tego, dla jakiego typu numeru chcemy hasło utworzyć lub zmienić.


Hasło dla stanowiska pięciocyfrowego

Zmianę hasła do konta SIP dla stanowiska pięciocyfrowego można przeprowadzić, wykonując poniższe kroki:

  1. Z poziomu panelu Administratora przechodzimy ścieżkę

Personel > Stanowiska > Wybrany numer stanowiska  


  1. Wybieramy Generuj, po czym kopiujemy hasło i będziemy go używać przy rejestracji

WAŻNE! Po zamknięciu okna z wyświetlonym hasłem nie będzie możliwości jego ponownego podejrzenia, dlatego w razie potrzeby należy wygenerować nowe.



Hasło dla numeru miejskiego

Zmianę hasła do konta SIP dla numeru miejskiego (numeru przypisanego do użytkownika) można przeprowadzić, wykonując poniższe kroki:


  1. Z poziomu panelu Administratora przechodzimy ścieżkę

Personel > Użytkownicy > Wybrany użytkownik> Edytuj


  1. Przechodzimy do zakładki Numer Użytkownika, w polu Hasło do konta SIP nadajemy hasło, którego potem będziemy używać przy rejestracji numeru na aparacie / softphone.

WAŻNE! Hasło musi zawierać minimum 10 znaków, w tym jedną małą i wielką literę, jedną cyfrę i znak specjalny.


  1. Zapisujemy zmiany.
Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później