Konfiguracja kolejki czatowej

Każdy rozpoczęty przez odwiedzającego stronę czat czeka na dostępność agenta. Czaty są przekazywane agentom do obsługi zgodnie z wybranym rodzajem kolejkowania. 


  1. W systemie Welyo przejdź do Kampanie > Kolejki
  2. W wyświetlonym oknie kliknij Dodaj

  1. W zakładce ogólne wpisz nazwę kolejki, następnie w polu rodzaj kolejki z listy rozwijanej wybierz czat.
  2. Wybierz typ kolejki 
    • profit based routing (dla optymalizacji zysku) - wiadomość czatowa jest przekazywana do agentów o kompetencjach dobranych dokładnie do potrzeb danego klienta (np. znajomość danego produktu lub obsługa w języku angielskim), a ponadto najważniejsi klienci są obsługiwani najszybciej,
    • skill based routing (wg umiejętności) - wiadomość czatowa jest przekazywana do agentów o kompetencjach dobranych dokładnie do potrzeb danego klienta (np. znajomość danego produktu lub obsługa w języku angielskim),
    • losowa - kolejka przekazuje wiadomość czatową do agentów w losowej kolejności.
    • liniowa - kolejka przekazuje wiadomość czatową do agentów według określonej kolejności.
    • najmniej obsłużonych - kolejka przekazuje wiadomość czatową w pierwszej kolejności agentowi, który do tej pory obsługiwał ich najmniej.
  3. Następnie . Przejdź do zakładki Agenci i grupy i dodaj agentów do tworzonej kolejki czatowej. 
  4. Po wykonaniu tych czynności kliknij przycisk Utwórz.
Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później