Wyświetlenie danych klienta w skrypcie
Welyo pozwala na budowanie wiedzy o klientach, którzy do Ciebie dzwonią. W jednym miejscu są gromadzone informacje przekazywane przez klienta w czasie rozmowy telefonicznej.
Z menu po lewej stronie należy przejść w Kampanie > Skrypty. Rozwijamy za pomocą Opcji + listę kampanii do której podpięty jest skrypt Przejdź do zakładki pola formularza.
Wybieramy opcję Źródło w zakładce Pola formularza.

W oknie Edycji źródła danych należy wybrać pole kampanii odpowiadające polu formularza, do którego ma zaciągać informacje.


Po wybraniu pola, klikamy Zapisz. W kolumnie Pole kampanii zobaczymy informacje do jakiego pola kampanii przypisane jest pole rekordu.

Po uzupełnieniu wszystkich pól należy zapisać skrypt.
Jeżeli w kampanii mamy dwa kanały, to samo należy wykonać dla drugiego kanału. Inaczej tylko dla jednego, w tym przypadku wychodzącego, podpięte będą dane, w przypadku infolinii agent nie będzie mógł zamknąć rekordu.