Generowanie hasła do rejestracji telefonu sieciowego (np. Webphone, Zoiper)

Z lewej strony menu przejdź do zakładki Personel > Stanowiska.

Zostanie otwarte okno Konfiguracja stanowisk z listą wszystkich stanowisk dostępnych w ramach platformy.

Stanowiska wskazują możliwą maksymalną ilość zarejestrowanych i zalogowanych agentów jednocześnie. Kolumny w oknie Konfiguracja stanowisk to:
  • Nazwa stanowiska - jest to po prostu numer stanowiska.
  • Opis stanowiska - opcjonalna wartość ułatwiająca przypisywanie stanowisk do agentów.
Aktywny agent - po wybraniu, przy logowaniu, przez agenta numeru stanowiska we wskazanym polu pojawi się dla administratora informacja o imieniu i nazwisku oraz loginie zalogowanego agenta. Jeżeli stanowiska nie będzie zajęte przez agenta, pole będzie puste.

Klikając dwukrotnie, lewym przyciskiem myszki w polu “Opis stanowiska” pojawi się możliwość edytowania danego pola, gdzie Administrator może wpisać dowolny tekst.
Po zalogowaniu do systemu i pojawieniu się okna wyboru stanowiska, agenci zobaczą spis wszystkich stanowisk na których nikt nie jest jeszcze zalogowany (w przypadku gdy jakiś agent zaloguje się na stanowisko zniknie ono ze wskazanej listy). Będą tam również wyświetlone “Opisy stanowisk”. Dzięki temu agenci nie muszą pamiętać numeru stanowiska, a mogą je identyfikować po dołączonym opisie. Po wybraniu stanowiska staje się ono niedostępne dla pozostałych agentów. Pojawi się ono ponownie na liście w momencie wylogowania się agenta, który je zajmuje. Maksymalna ilość znaków, jaka może zostać wpisana we wskazane pole to 250.
Akceptowalne są duże litery, małe litry, cyfry oraz znaki specjalne.
Nadanie opisu jest opcjonalne. W przypadku braku opisów agenci będą mieli puste pola w tym miejscu. W przypadku gdy agent po zalogowaniu się do systemu nie widzi swojego stanowiska, wskazane wyżej okno umożliwia administratorowi weryfikację czy inny agent nie jest na nie zalogowany w danej chwili.

W celu nadania hasła wybranemu stanowisku, należy skorzystać z opcji “Generuj hasło” Zostanie wyświetlone nowe, wygenerowane hasło dla danego stanowiska.

Przy kopiowaniu metodą kopiuj/wklej należy zwrócić uwagę na to aby nie skopiować dodatkowo znaku białego (np. spacji). Skopiowanie tego znaku spowoduje wpisanie błędnego hasła do softphonu/hardphonu i brak poprawnej rejestracji telefonu. 

Numer stanowiska oraz wygenerowane hasło należy zapamiętać, ponieważ będą one wykorzystane do rejestracji stanowiska na telefonie.


! Hasło nie jest nigdzie zapisywane - w przypadku jego utraty należy wygenerować nowe

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później