Cele kampanii
Co to za funkcja?
Funkcja ta umożliwia zdefiniowanie celu kampanii do zrealizowania w wybranej infolinii. Dodatkowo dostępny będzie monitoring celu kampanii, dzięki czemu możliwy będzie nadzór realizacji celu.
Do czego może się przydać?
Funkcja ta przyda się, jeśli zależy Ci na określeniu celu kampanii i możliwości nadzorowania jego realizacji, co przełoży się na efektywność pracy w danej kampanii.
Jakie korzyści płyną z jej wykorzystania?
Zdefiniowanie celu kampanii umożliwi nadzór nad realizacją celu, zwiększy efektywność pracy agentów i podniesie jakość obsługi, co wpłynie na zadowolenie klientów z poziomu świadczonych usług.
Konfiguracja w Welyo
Po zalogowaniu do platformy Welyo przechodzimy do zakładki Kampanie > Kampanie. Po zaznaczeniu wybranej kampanii na górnym pasku menu wybieramy Cele kampanii.

Otworzy się okno zarządzania celami.
Dodaj – umożliwia utworzenie nowego celu kampanii. Dla jednej kampanii możliwe jest zdefiniowanie kilku różnych celów.
1. Edytuj – pozwala edytować istniejący już cel.
2. Usuń – usuwa zaznaczony cel.

Po dodaniu nowego celu otworzy się okno konfiguracji, w którym definiujemy parametry.
1. Nazwa celu – w tym miejscu podajemy nazwę celu, która umożliwi odnalezienie go na liście.
2. Cel dzienny – wprowadzamy wartość celu dziennego.
3. Cel tygodniowy – wprowadzamy wartość celu tygodniowego.
4. Cel miesięczny – wprowadzamy wartość celu miesięcznego.
5. Cel ogólny – wprowadzamy wartość celu ogólnego.
W kolumnie klasyfikator widoczne będą wszystkie klasyfikatory z kampanii, które posiadają cechę Sukces. Jako pierwszy na liście wyświetlany będzie klasyfikator sprzedaż.
W następnym kroku konieczne jest zdefiniowanie klasyfikatorów i ich wartości. Na liście dostępne są klasyfikatory z cechą sukces, które są dodane w kampanii. Zaznaczenie checkboxa obok wybranego klasyfikatora umożliwi zdefiniowanie jego wartości, która będzie uwzględniana przy realizacji celu.

Po wprowadzeniu zmian klikamy zapisz.
Monitoring realizacji celów
W Panelu nadzorcy możliwe jest monitorowanie realizacji celów kampanii. W tym celu przechodzimy do zakładki Monitoring > Cel kampanii. Otworzy się okno, w którym możemy wyfiltrować potrzebne dane.
1. Użytkownicy – w tym miejscu zaznaczamy użytkowników, których dane mają dotyczyć.
2. Grupy użytkowników – w tym miejscu możliwe jest zaznaczenie grupy użytkowników.
3. Podstawowe dane – w tej zakładce możliwe jest wprowadzenie zakresu dat, którego dane mają dotyczyć.
4. Kampania – zaznaczamy kampanię, dla której chcemy wygenerować dane.
5. Cel – w tym miejscu możliwe jest wybranie konkretnego celu.
Po wybraniu odpowiednich parametrów klikamy Szukaj. Wyświetlą się wyfiltrowane dane.
Okno monitoringu podzielone jest na trzy obszary.

1. Poziom realizacji celu kampanii – dane prezentowane są w wykresie słupkowym i przedstawiają realizację celu zgodnie z kryteriami filtra.
- Poziom realizacji –zielone kolumny wskazują aktualny poziom realizacji celu.
- Założony cel kampanii – czerwona linia prezentuje zdefiniowany cel kampanii.
- Linia trendu – niebieska linia przedstawia tendencję, z jaką realizowany jest cel.
2. Procent realizacji celu kampanii – wykres kołowy przedstawia aktualny procent realizacji celu kampanii.
3. Poziom realizacji celu kampanii per agent – tabela przedstawia wartość i procent zrealizowanego celu z podziałem na agentów.
- Agent – kolumna ta zawiera nazwę agenta, którego statystyka dotyczy.
- Cel kampanii – w kolumnie tej wskazany jest zdefiniowany cel kampanii.
- % realizacji celu kampanii – kolumna ta prezentuje aktualny procent realizacji celu.
Dane mogą być prezentowane w ujęciu dziennym, tygodniowym bądź miesięcznym.