Dodanie użytkownika do grupy
Grupy użytkowników to zbiór kont użytkowników, które następnie można przypisać do kampanii lub kolejki. Każda grupa może posiadać wymagany zestaw umiejętności, które muszą spełniać agenci, aby mogli zostać przypisani grupy. Dodatkowo system przy edycji agentów sprawdzi czy dany agent dalej możne należeć do grupy.
By utworzyć nową grupę użytkowników należy przejść z lewej strony menu, do zakładki Personel > Grupy



W wyświetlonym oknie Grupy użytkowników możemy zobaczyć:
- jakie grupy zostały dodane do tej chwili
- ilu agentów jest przypisanych do grupy
- sumę połączeń odebranych
- sumę połączeń nieodebranych
- efektywność grupy
- średni czas połączenia
- liczbę połączeń na agenta
- liczbę połączeń na godzinę
- liczbę połączeń na agenta (na godzinę)
Aby dodać nową grupę agentów należy wybrać przycisk Dodaj
Okno Dodawania grupy podzielone jest na 5 mniejszych okien,
1. W pierwszym oknie należy zdefiniować nazwę dla grupy. Pozwoli to na odnalezienie grupy na liście wszystkich zdefiniowanych.
2. Druga część okna definiowania grupy to Wymagane umiejętności. W tym miejscu definiujemy umiejętności dla tworzonej grupy agentów.
By to zrobić należy kliknąć przycisk Dodaj. Kolejnym krokiem jest wybór umiejętności z listy i zdefiniowanie jej wagi.
By usunąć umiejętność należy zaznaczyć wybraną i kliknąć przycisk Usuń.
3. System pozwala na filtrowanie agentów wg umiejętności, adresu e - mail oraz adresu zamieszkania.
4. Kolejnym etapem definiowania grupy jest wybór agenta z listy i dodania go do tworzonej grupy. System pozwala na dodanie kilku agentów jednocześnie oraz wszystkich agentów poprzez zaznaczenie checkboxa przy kolumnie Imię i Nazwisko.
Funkcjonalność umożliwia podgląd agentów przypisanych do grupy w czasie rzeczywistym. Agenta można usunąć z grupy poprzez zaznaczenie i wybranie przycisku Usuń.

Po zdefiniowaniu wszystkich pól należy kliknąć przycisk Utwórz.
Przycisk Anuluj powoduje utratę wszystkich wprowadzonych danych.