Blokada konta użytkownika

Blokada kont użytkowników jest elementem ochrony konta. Nakładana jest w przypadku trzech prób podania błędnych danych logowania.

Blokada ta jest automatycznie zdejmowana po 30 minutach od ostatniej nieudanej próby logowania, jednak możliwe jest też ręczne jej zdjęcie z poziomu panelu administratora lub zgłaszając się do Biura Obsługi Klienta Welyo.


Aby Biuro Obsługi Klienta przyjęło dyspozycję zdjęcia blokady musi zostać ona wystawiono mailowo w przez osobę wskazaną jako:

  • osoba ds. kontaktu
  • osoba posiadająca uprawnienia Administratora na platformie Welyo
  • osoba posiadająca dostęp do zablokowanego konta (po potwierdzonym adresie mailowym przypisanym do konta)

Można także skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem 222 289 289. W trakcie rozmowy niezbędne będzie podanie poprawnego adresu mailowego podpiętego do zablokowanego konta.

Tylko w tym przypadku Biuro Obsługi Klienta będzie w stanie zdjąć taką blokadę od ręki na połączeniu telefonicznym.




W przypadku blokady w platformie Welyo pojawi się komunikat informujący o jej wystąpieniu. 

Gdy nie pamiętamy hasła logowania, możemy je zrestartować, klikając nie pamiętam hasła

! Pamiętaj, że zmiana hasła nie spowoduje zdjęcia blokady.

 

Zdejmowanie blokady logowania przez Administratora


Po zalogowaniu do platformy Welyo przechodzimy do zakładki Personel > Użytkownicy.

Na liście zaznaczamy wybranego użytkownika.

W informacjach dodatkowych z prawej strony okna widoczna jest informacja, do kiedy nałożona blokada jest aktywna.

W celu zdjęcia blokady klikamy na Aktywność > Zdejmij blokadę logowania

Agent może od razu zalogować się do platformy Welyo. 

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później