Blokada konta użytkownika
Blokada kont użytkowników jest elementem ochrony konta. Nakładana jest w przypadku trzech prób podania błędnych danych logowania.

Blokada ta jest automatycznie zdejmowana po 30 minutach od ostatniej nieudanej próby logowania, jednak możliwe jest też ręczne jej zdjęcie z poziomu panelu administratora lub zgłaszając się do Biura Obsługi Klienta Welyo.
Aby Biuro Obsługi Klienta przyjęło dyspozycję zdjęcia blokady musi zostać ona wystawiono mailowo w przez osobę wskazaną jako:
- osoba ds. kontaktu
- osoba posiadająca uprawnienia Administratora na platformie Welyo
- osoba posiadająca dostęp do zablokowanego konta (po potwierdzonym adresie mailowym przypisanym do konta)
Można także skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem 222 289 289. W trakcie rozmowy niezbędne będzie podanie poprawnego adresu mailowego podpiętego do zablokowanego konta.
Tylko w tym przypadku Biuro Obsługi Klienta będzie w stanie zdjąć taką blokadę od ręki na połączeniu telefonicznym.
W przypadku blokady w platformie Welyo pojawi się komunikat informujący o jej wystąpieniu.

Gdy nie pamiętamy hasła logowania, możemy je zrestartować, klikając nie pamiętam hasła
! Pamiętaj, że zmiana hasła nie spowoduje zdjęcia blokady.

Zdejmowanie blokady logowania przez Administratora
Po zalogowaniu do platformy Welyo przechodzimy do zakładki Personel > Użytkownicy.

Na liście zaznaczamy wybranego użytkownika.
W informacjach dodatkowych z prawej strony okna widoczna jest informacja, do kiedy nałożona blokada jest aktywna.
W celu zdjęcia blokady klikamy na Aktywność > Zdejmij blokadę logowania.

Agent może od razu zalogować się do platformy Welyo.