Bloczek Numer zewnętrzny w IVR

Platforma Welyo posiada możliwość skonfigurowania drzewka IVR. Do zbudowania odpowiedniej ścieżki do automatycznej obsługi klienta w platformie Welyo jest bloczek o nazwie „Numer zewnętrzny”. 

Główne założenia

Bloczek Numer zewnętrzny pozwala na nagrywanie rozmów wychodzących agentów terenowych - agentów z numerem zewnętrznym. W tym celu, agenci terenowi będą mogli dzwonić na swoją infolinię (tę samą co klienci), i będą mogli wprowadzić numer telefonu klienta, do którego chcą się dodzwonić. Dzięki takiemu rozwiązaniu, rozmowy wychodzące agentów z numerem zewnętrznym z klientami będą nagrywane i zapisywane w serwerze nagrań. Ponadto każdy agent będzie posługiwał się numerem kampanii.

Zabezpieczeniem jest konfiguracja, która pozwala na użycie bloczka jedynie po bloczku "Kierowanie połączeń", w którym administrator może zdefiniować numery zewnętrzne agentów. dzięki temu zabiegowi, połączenie, które nie jest wykonane przez agenta zewnętrznego nie będzie mogło wpaść w bloczek "Numer zewnętrzny"

Opis działania

Gdy agent zadzwoni na numer infolinii i zostanie przekierowany na bloczek "numer zewnętrzny" zostanie odtworzona zapowiedź. Po zapowiedzi agent może na klawiaturze telefonu wprowadzić dowolny numer telefonu i zatwierdzić "#". System skieruje połączenie na wprowadzony numer. System zaprezentuje się numerem strony inicjującej połączenie czyli numerem kampanii.

Przykład wybierania numeru klienta: 222289000#

Każde połączenie zostanie odłożone w systemie z możliwością wyraportowania.

Nagrania rozmów będą dostępne w serwerze nagrań.


Konfiguracja bloczka IVR „Numer zewnętrzny”

Bloczek „Numer zewnętrzny” jest dostępny w liście wszystkich typów bloczków, w oknie dodawania nowego bloczka, zaraz po bloczku "Kierowanie połączeń".


W konfiguracji bloczka można zdefiniować:

Kierowanie połączenia - checkbox, który mówi o kierowaniu połączenia zgodnie z warunkami wpisanymi w bloczek "Kierowanie połączeń"

Etykieta – jest to miejsce gdzie można nadać nazwę konkretnego bloczka. Nazwę dodaje się z klawiatury komputera. Będzie ona widoczna na miniaturze bloczka w schemacie IVR. Regularne dodawanie nazw w bloczkach ułatwia zarządzanie całym schematem IVR oraz tworzenie późniejszych zmian na schemacie.

Zapowiedź - miejsce do skonfigurowania głosowej informacji jaką ma usłyszeć osoba dzwoniąca, której połączenie wpadnie na dany bloczek. Zapowiedz możemy skonfigurować poprzez wgranie odpowiedniego pliku, lub przy użyciu opcji Text2Speech (opcja, która zamienia tekst na mowę).

Po wprowadzeniu wszystkich konfiguracji klikamy opcję „ Dodaj” na dole okna dodawania bloczka.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później