Definiowanie alertu dla Nadzorcy
Alerty to powiadomienia o wystąpieniu ważnych sytuacji w platformie Welyo. Jeśli wystąpi sytuacja zgodna ze zdefiniowanym alertem, w panelu Nadzorcy wyświetli się informacja na ten temat.
Aby zdefiniować alert dla Nadzorcy, w platformie Welyo przejdź do Menu Raportowanie > Alerty. W wyświetlonym oknie kliknij Definiuj alerty.
Konfiguracja w Welyo

W oknie definiowania alertów kliknij Definiuj nowy. Z listy alertów wybierz interesujący Cię typ alertu.

Klikamy Dalej następnie konfigurujemy alert podając nazwę alertu, wybieramy agentów, których ma to dotyczyć i konfigurujemy dalsze warunki (będą one różne zależnie jaki wybraliśmy alert)

Tworzymy alert poprzez wybranie przycisku Zapisz
Dostępne typy alertów
Obszar Agenta
• Czas od momentu zalogowania do zgłoszenia gotowości – jest to alert informujący, że dany agent osiągnął lub przekroczył czas od zalogowania do zgłoszenia gotowości określony w polu wartość.
• Przekroczony status (sumaryczny z dnia) – jest to alert informujący, że agent osiągnął lub przekroczył zdefiniowany czas danego statusu w ciągu dnia. Rodzaj statusu oraz wartość wprowadzane są w edycji alertu.
• Ilość nieobsłużonych – jest to alert informujący, że agent osiągnął lub przekroczył określoną ilość rekordów nieobsłużonych.
• Przerwa (jednostkowa) – jest to alert informujący, że agent osiągnął lub przekroczył określony czas przerwy podczas jednorazowego przebywania na tym statusie. Wybrana przerwa definiowana jest w edycji alertu.
• Przerwa (sumaryczna z dnia) – jest to alert informujący, że agent osiągnął lub przekroczył określony czas przerwy w ciągu całego dnia. Wybrana przerwa definiowana jest w edycji alertu.
• Ilość odrzuceń – jest to alert informujący, że agent osiągnął lub przekroczył ilość połączeń odrzuconych w danym dniu.
• Przekroczony status (jednostkowy) – jest to alert informujący, że agent osiągnął lub przekroczył określony czas statusu podczas jednorazowego przebywania na tym statusie. Wybrany status definiowany jest w edycji alertu.
Obszar połączeń
• Ilość statusów połączeń na godzinę – jest to alert informujący, że została nadana określona liczba statusów w ciągu godziny. Do określenia jest lista agentów, kampania i konkretny status, którego ma dotyczyć alert.
• Ilość odrzuceń – jest to alert informujący, że wskazana kampania osiągnęła lub przekroczyła określoną liczbę połączeń odrzuconych w danym dniu.
Obszar kampanii
• Procent ustawianych klasyfikatorów w stosunku do wszystkich ustawionych na dzień – jest to alert informujący, że wskazana kampania osiągnęła lub przekroczyła określoną wartość procentową wskazanego klasyfikatora w stosunku do wszystkich klasyfikatorów nadanych w ciągu dnia.
• Procent rekordów niedotkniętych – jest to alert informujący, że wskazana kampania osiągnęła lub przekroczyła określoną wartość procentową rekordów niedotkniętych, czyli rekordów, na których nie było wykonanego żadnego działania.
• Ilość klasyfikatorów na godzinę – jest to alert informujący, że wskazana kampania osiągnęła lub przekroczyła określoną wartość wskazanego klasyfikatora w ciągu godziny.
• Ilość klasyfikatorów na dzień – jest to alert informujący, że wskazana kampania osiągnęła lub przekroczyła określoną wartość wskazanego klasyfikatora w ciągu całego dnia.
• Procent ustawianych klasyfikatorów w stosunku do wszystkich ustawionych na godzinę – jest to alert informujący, że wskazana kampania osiągnęła lub przekroczyła określoną wartość procentową wskazanego klasyfikatora w stosunku do wszystkich klasyfikatorów nadanych w ciągu godziny.
Obszar ankiety
• Ilość wskazanych odpowiedzi na pytanie – jest to alert informujący, że wskazana kampania osiągnęła lub przekroczyła określoną wartość wybranej odpowiedzi w ankiecie po połączeniu, np. trzy negatywne odpowiedzi na zadane w ankiecie pytanie.
• Wybrano odpowiedź – jest to alert informujący, że w ankiecie po połączeniu klient wybrał odpowiedź, która została wskazana w edycji alertu.
Obszar kolejki
• Średni czas oczekiwania połączenia w kolejce na godzinę – jest to alert informujący o przekroczeniu średniego czasu oczekiwania połączenia na odebranie przez agenta. Czas definiowany jest w edycji alertu.
• Ilość odrzuceń – jest to alert informujący o przekroczeniu dozwolonej ilości odrzuceń połączeń w wybranej kampanii i kolejce.
• Połączenie przebywa za długo w kolejce – jest to alert informujący o tym, że połączenie czeka w kolejce dłużej, niż przewiduje zdefiniowana wartość.
• Ilość oczekujących w kolejce większa niż – jest to alert informujący o przekroczeniu dozwolonej wartości połączeń oczekujących w kolejce.
• Ilość agentów gotowych w kolejce – jest to alert informujący o dostępności agentów, którzy zgłosili gotowość w wybranej kolejce.
• Za dużo rozłączeń w kolejce w ciągu godziny – jest to alert, informujący o przekroczeniu dozwolonej liczby połączeń rozłączonych w kolejce. Wartość liczona jest w ciągu jednej godziny.