Zarządzanie ponownymi kontaktami (recallami)
Aby zarządzać recallami:
- Przejdź do menu Kampanie > Kampanie
- Na pasku menu wybierz opcję Recalle

Po kliknięciu przycisku Recall wyświetli sie okno do zarządzania recallami, czyli rekordami, które mają ustawiony termin ponownego kontaktu. Okno składa się z dwóch części - filtra danych oraz listy recalli spełniających kryteria filtra.
Wyszukiwanie recalli:
Po lewej stronie okna zarządzania recallami dostępny jest filtr umożliwiający zawężenie parametrów wyszukiwanych recalli.
Recalla można wyszukać po:
- dacie
- rekordzie,
- segmencie, do którego jest przypisany rekord,
- prywatności rekordu,
- stanie recalla (wydzwoniony czy nie),
- czy jest to recall systemowy czy nie,
- stanie blokady rekordu,
- użytkownikach, którzy ustawili recall
- użytkownikach, do których recall został przypięty jako prywatny,
- kampanii w jakiej recall został ustawiony,
- kolejce, w której zostało ustawione automatyczne oddzwonienie
Po wprowadzeniu danych i kliknięciu przycisku Pokaż, w drugiej część okna - Lista recalli wyświetlą się recalle pasujące do ustawionych kryteriów filtra.
Lista recalli
Recalle wydzwonione zostaną oznaczone jako przekreślone.
W górnej części okna zostały umieszczone przyciski do zarządzania recalami, takie jak:
- Ustaw datę - opcja pozwala zmienić datę ponownego kontaktu dla: wybranych rekordów i pasujących rekordów, czyli rekordów spełniających kryteria filtra
- Anuluj - opcja pozwala anulować wybrane oraz pasujące recalle
- Odepnij/Przypnij - opcja pozwala zmienić datę ponownego kontaktu. Możliwe wykorzystanie:
- Odepnij wybrane - odpina jeden lub więcej zaznaczonych recalli od Agentów i zwraca je do puli ogólnej,
- Odepnij pasujące - odpina wszystkie recalle prywatne spełniające kryteria filtra i zwraca je do puli ogólnej,
- Przypnij wybrane - przypina jeden lub więcej zaznaczonych recalli do Agentów.
- Przypnij pasujące - przypina wszystkie recalle spełniające kryteria filtra.
Wybranie opcji Przypnij wybrane lub Przypnij pasujące spowoduje, że wyświetli się okno wyboru Agenta, do którego recalle mają zostać przypięte.
W tabeli zostaną wyświetlone następujące dane:
- Data recalla - termin ponownego kontaktu,
- ID rekordu - numer identyfikacyjny rekordu, na którym ustawiono recall,
- Segment - nazwa segmentu bazy, w którym znajduje się rekord,
- Kto ustawił - osoba, która ustawiła ponowny kontakt, lub predictive (dla recalli systemowych w kampaniach predictive). Dla recalli systemowych, w kampaniach innych niż predictive, w kolumnie wyświetli się imię i nazwisko Agenta, który wydzwaniał rekord.
- Data ustawienia recalla - data i godzina, o której ustawiono dany recall,
- Rekord prywatny agenta - jeśli recall jest prywatny, w tej kolumnie widoczne będzie imię i nazwisko Agenta, do którego jest przypięty,
- Notatka - treść notatki na recallu, lub (w przypadku recalli systemowych) informacja o przyczynie ustawienia recalla,
- Numer - numer telefonu, na który zostanie wykonane ponowne połączenie,
- Systemowy - informacja, czy recall jest systemowy (ustawiony automatycznie zgodnie z regułami oddzwaniania), czy ręczny,
- Pole znaczące - zawartość pola rekordu, które zostało wybrane jako pole znaczące
- Kampania - nazwa kampanii, w której ustawiono recall
- Kolejka - nazwa kolejki, w której zostało ustawione automatyczne oddzwonienie