Zarządzanie ponownymi kontaktami (recallami)

Wyszukiwanie recalli

Lista recalli

Aby zarządzać recallami:

  1. Przejdź do menu Kampanie > Kampanie
  2. Na pasku menu wybierz opcję Recalle

Po kliknięciu przycisku Recall wyświetli sie okno do zarządzania recallami, czyli rekordami, które mają ustawiony termin ponownego kontaktu. Okno składa się z dwóch części - filtra danych oraz listy recalli spełniających kryteria filtra. 

Wyszukiwanie recalli:

Po lewej stronie okna zarządzania recallami dostępny jest filtr umożliwiający zawężenie parametrów wyszukiwanych recalli.

Recalla można wyszukać po:

  • dacie
  • rekordzie,
  • segmencie, do którego jest przypisany rekord,
  • prywatności rekordu,
  • stanie recalla (wydzwoniony czy nie),
  • czy jest to recall systemowy czy nie,
  • stanie blokady rekordu,
  • użytkownikach, którzy ustawili recall
  • użytkownikach, do których recall został przypięty jako prywatny,
  • kampanii w jakiej recall został ustawiony,
  • kolejce, w której zostało ustawione automatyczne oddzwonienie

Po wprowadzeniu danych i kliknięciu przycisku Pokaż, w drugiej część okna  - Lista recalli wyświetlą się recalle pasujące do ustawionych kryteriów filtra.

Lista recalli

Recalle wydzwonione zostaną oznaczone jako przekreślone.

W górnej części okna zostały umieszczone przyciski do zarządzania recalami, takie jak:

  • Ustaw datę - opcja pozwala zmienić datę ponownego kontaktu dla: wybranych rekordów i pasujących rekordów, czyli rekordów spełniających kryteria filtra
  • Anuluj  - opcja pozwala anulować wybrane oraz pasujące recalle
  • Odepnij/Przypnij - opcja pozwala zmienić datę ponownego kontaktu. Możliwe wykorzystanie:

- Odepnij wybrane - odpina jeden lub więcej zaznaczonych recalli od Agentów i zwraca je do puli ogólnej,

- Odepnij pasujące - odpina wszystkie recalle prywatne spełniające kryteria filtra i zwraca je do puli ogólnej,

- Przypnij wybrane - przypina jeden lub więcej zaznaczonych recalli do Agentów.

- Przypnij pasujące - przypina wszystkie recalle spełniające kryteria filtra.

Wybranie opcji Przypnij wybrane lub Przypnij pasujące spowoduje, że wyświetli się okno wyboru Agenta, do którego recalle mają zostać przypięte.

W tabeli zostaną wyświetlone następujące dane:

  • Data recalla  - termin ponownego kontaktu,
  • ID rekordu  - numer identyfikacyjny rekordu, na którym ustawiono recall,
  • Segment  - nazwa segmentu bazy, w którym znajduje się rekord,
  • Kto ustawił  - osoba, która ustawiła ponowny kontakt, lub predictive (dla recalli systemowych w kampaniach predictive). Dla recalli systemowych, w kampaniach innych niż predictive, w kolumnie wyświetli się imię i nazwisko Agenta, który wydzwaniał rekord.
  • Data ustawienia recalla - data i godzina, o której ustawiono dany recall,
  • Rekord prywatny agenta - jeśli recall jest prywatny, w tej kolumnie widoczne będzie imię i nazwisko Agenta, do którego jest przypięty,
  • Notatka - treść notatki na recallu, lub (w przypadku recalli systemowych) informacja o przyczynie ustawienia recalla,
  • Numer - numer telefonu, na który zostanie wykonane ponowne połączenie,
  • Systemowy - informacja, czy recall jest systemowy (ustawiony automatycznie zgodnie z regułami oddzwaniania), czy ręczny,
  • Pole znaczące - zawartość pola rekordu, które zostało wybrane jako pole znaczące
  • Kampania - nazwa kampanii, w której ustawiono recall
  • Kolejka - nazwa kolejki, w której zostało ustawione automatyczne oddzwonienie
Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później