Definiowanie kryteriów oceny nagrań

Ocena nagrań umożliwia ocenę merytoryczną rozmów prowadzonych przez agentów. W tym celu w panelu administratora udostępniony został formularz oceny rozmów, w którym istnieje możliwość zdefiniowania kryteriów jakości pracy agentów. Podczas wypełniania formularza w serwerze nagrań, dla każdej rozmowy jest wyliczana wartość średnia, która jest następnie widoczna przy ocenionym nagraniu


W panelu administratora dostępny jest formularz oceny rozmów. Ustawienia formularza są konfigurowalne względem danej kampanii. Administrator może zdefiniować kryteria oceny, ale nie jest to obowiązkowe do prawidłowego funkcjonowania kampanii. Bez wprowadzonych danych nadzorca będzie mógł ustawić dowolne kryteria oceny nagrań w serwerze nagrań. 


Aby zdefiniować formularz oceny nagrania:


  1. Przejdź do Kampanie > Kampanie Nowa/Edycja wybranej kampanii 
  2. Przejdź do zakładki Monitoring i ocena, obszar „Definiowanie oceny nagrań dla nadzorcy”.
  3. W polu kryteria ocen możesz dodać kryteria ręcznie bądź z biblioteki umiejętności. Możesz również usunąć wcześniej zdefiniowane kryteria ocen. 
  4. Po wypełnieniu wszystkich pól zapisz ustawienia kampanii. 

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później