Dostęp do serwera nagrań dla agenta/nadzorcy

Każda nagrana rozmowa agenta jest przechowywana w serwerze nagrań. Dostęp do serwera nagrań możesz udzielić wybranym użytkownikom.

Dostęp do serwera nagrań dla nadzorcy

  1. Przejdź do edycji wybranego nadzorcy (menu Personel > Użytkownicy> Edycja)
  2. Wybierz zakładkę Uprawnienia
  3. Określ zakres dostępu zaznaczając opcje:

    1. Serwer nagrań - dostęp do serwera nagrań
    2. Usuwanie nagrań - możliwość usunięcia wybranych nagrań z serwera nagrań
    3. Pobieranie paczek nagrań - możliwość pobrania paczek nagrań (musi być zaznaczona opcja "Generowanie paczek nagrań")
    4. Pobieranie pojedynczych nagrań - możliwość pobrania dowolnego nagrania
    5. Odsłuchiwanie nagrań - możliwość odsłuchania dowolnego nagrania. Pojawi się przycisk “Odtwórz”.
    6. Generowanie paczek nagrań - po zaznaczeniu opcji w serwerze nagrań pojawi się opcja “Przeglądaj paczki”. Umożliwi to tworzenie i generowanie paczek nagrań. Aby nadzorca mógł jeszcze pobrać wygenerowaną paczkę, musi mieć zaznaczone uprawnienie “Pobieranie paczek nagrań”.
    7. Zmiana klasyfikatorów - serwer nagrań - po zaznaczeniu tej opcji w serwerze nagrań, w sekcji “Klasyfikacja” będzie aktywny przycisk “Zmień klasyfikator”. Zmienia on obecnie ustawiony klasyfikator rekordu.

Zapisz wprowadzone zmiany

! Pamiętaj, że Nadzorca ma dostęp tylko do danych, z kampanii, do których został dodany przez Administratora


Dostęp do serwera nagrań dla agenta

  1. Przejdź do edycji wybranego agenta (Personel > Użytkownicy> Edycja)
  2. Wybierz zakładkę Uprawnienia
  3. Określ zakres dostępu zaznaczając opcje:
    1. Nagrania - dostęp do odsłuchu własnych rozmów
    2. Pobieranie nagrań - możliwość pobrania własnych rozmów

Zapisz wprowadzone zmiany


! Agent ma dostęp tylko do swoich rozmów z poziomu Serwera nagrań

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później