Dostęp do serwera nagrań dla agenta/nadzorcy
Każda nagrana rozmowa agenta jest przechowywana w serwerze nagrań. Dostęp do serwera nagrań możesz udzielić wybranym użytkownikom.
Dostęp do serwera nagrań dla nadzorcy
- Przejdź do edycji wybranego nadzorcy (menu Personel > Użytkownicy> Edycja)
- Wybierz zakładkę Uprawnienia
- Określ zakres dostępu zaznaczając opcje:

- Serwer nagrań - dostęp do serwera nagrań
- Usuwanie nagrań - możliwość usunięcia wybranych nagrań z serwera nagrań
- Pobieranie paczek nagrań - możliwość pobrania paczek nagrań (musi być zaznaczona opcja "Generowanie paczek nagrań")
- Pobieranie pojedynczych nagrań - możliwość pobrania dowolnego nagrania
- Odsłuchiwanie nagrań - możliwość odsłuchania dowolnego nagrania. Pojawi się przycisk “Odtwórz”.
- Generowanie paczek nagrań - po zaznaczeniu opcji w serwerze nagrań pojawi się opcja “Przeglądaj paczki”. Umożliwi to tworzenie i generowanie paczek nagrań. Aby nadzorca mógł jeszcze pobrać wygenerowaną paczkę, musi mieć zaznaczone uprawnienie “Pobieranie paczek nagrań”.
- Zmiana klasyfikatorów - serwer nagrań - po zaznaczeniu tej opcji w serwerze nagrań, w sekcji “Klasyfikacja” będzie aktywny przycisk “Zmień klasyfikator”. Zmienia on obecnie ustawiony klasyfikator rekordu.
Zapisz wprowadzone zmiany
! Pamiętaj, że Nadzorca ma dostęp tylko do danych, z kampanii, do których został dodany przez Administratora
Dostęp do serwera nagrań dla agenta
- Przejdź do edycji wybranego agenta (Personel > Użytkownicy> Edycja)
- Wybierz zakładkę Uprawnienia
- Określ zakres dostępu zaznaczając opcje:
- Nagrania - dostęp do odsłuchu własnych rozmów
- Pobieranie nagrań - możliwość pobrania własnych rozmów

Zapisz wprowadzone zmiany
! Agent ma dostęp tylko do swoich rozmów z poziomu Serwera nagrań