Dodanie agenta do kampanii

W systemie Welyo, by agent mógł obsługiwać interakcje przychodzące musi zostać dodany do kolejek, które następnie przypisywane są do kampanii. Dla obsługi połączeń wychodzących należy dodać agenta bezpośrednio do kampanii.

Dodawanie agentów do kolejek (dotyczy kampanii inbound, mail, czat, sms) 

Dodawanie agentów do kampanii (dotyczy kampanii outbound)

Dodawanie agentów do kolejek

Aby dodać agenta do kolejki, należy z panelu Welyo wybrać z menu po lewej stronie Kampanie > Kolejki

W nowo otwartym oknie należy zaznaczyć kolejkę, do której chcemy dodać użytkownika i kliknąć Edytuj 

W oknie edycji kolejki należy przejść do zakładki Agenci i grupy i w zależności czy chcemy dodać samych agentów, czy całą grupę w odpowiedniej kolumnie wybieramy albo Dodaj agenta lub Dodaj grupę”

Po wybraniu opcji Dodaj agenta należy zaznaczyć checkbox u agentów, którzy mają zostać dodani do kolejki, a następnie kliknąć Wybierz. Sytuacja wygląda analogicznie w przypadku dodawania grupy 


Po zatwierdzeniu agentów, lub grupy pojawią się oni na liście edycji kolejki, jako dodani. Następnie należy zapisać ustawienia. 


Po zapisaniu wrócimy do okna zarządzania kolejkami. Możemy dodawać agentów w ten sam sposób do pozostałych kolejek różnego rodzaju, tj. telefonicznych, sms, mailowych, czatowych.

Utworzoną kolejkę przypisz do wybranej kampanii (Kampanie > Kampanie> wybrana kampania > Edytuj)

Aby agenci mogli obsługiwać połączenia przychodzące z Infolinii należy dodać kolejkę telefoniczną do scenariusza rozmowy (IVR). Informację jak to zrobić znajdziesz tutaj


Dodawanie agentów do kanału outbound

Aby agent mógł wykonywać połączenia wychodzące w ramach kampanii należy dodać go do kampanii. W tym celu, z menu po lewej stronie, należy wybrać Kampanie > Kampanie> wybrana kampania > Edytuj


W następnym kroku przechodzimy do zakładki Agenci i grupy. Podobnie jak w przypadku dodawania agentów do kolejki wybieramy Dodaj agenta lub Dodaj grupę

W nowym oknie wybieramy agenta i klikamy Wybierz.

Po wybraniu agenta, pojawi się on na liście, aby dokończyć proces dodawania agentów do kanału Outbound należy zapisać ustawienia kampanii. 

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później