Konfiguracja kolejki SMS

Przychodzące SMS-y są przekazywane agentom do obsługi zgodnie z wybranym rodzajem kolejkowania. Aby utworzyć kolejkę postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. W systemie Welyo przejdź do Kampanie > Kolejki
  2. W wyświetlonym oknie kliknij Dodaj

  1. W zakładce ogólne wpisz nazwę kolejki
  2. W polu rodzaj kolejki z listy rozwijanej wybierz SMS.
  3. Następnie wybierz typ kolejki: 
    • profit based routing (dla optymalizacji zysku) - SMS jest przekazywany do agentów o kompetencjach dobranych dokładnie do potrzeb danego klienta (np. znajomość danego produktu lub obsługa w języku angielskim), a ponadto najważniejsi klienci są obsługiwani najszybciej,
    • skill based routing (wg umiejętności) - SMS jest przekazywany do agentów o kompetencjach dobranych dokładnie do potrzeb danego klienta (np. znajomość danego produktu lub obsługa w języku angielskim),
    • losowa - kolejka przekazuje czat do agentów w losowej kolejności.
    • liniowa - kolejka przekazuje SMS-y do agentów według określonej kolejności.
    • najmniej obsłużonych - kolejka przekazuje SMS w pierwszej kolejności agentowi, który do tej pory obsługiwał ich najmniej.
  4. Przejdź do zakładki Agenci i grupy i dodaj agentów do tworzonej kolejki sms. 
  5. Po wykonaniu tych czynności kliknij przycisk Utwórz.
Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później