Konfiguracja kolejki SMS
Przychodzące SMS-y są przekazywane agentom do obsługi zgodnie z wybranym rodzajem kolejkowania. Aby utworzyć kolejkę postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- W systemie Welyo przejdź do Kampanie > Kolejki.
- W wyświetlonym oknie kliknij Dodaj.

- W zakładce ogólne wpisz nazwę kolejki,
- W polu rodzaj kolejki z listy rozwijanej wybierz SMS.
- Następnie wybierz typ kolejki:
- profit based routing (dla optymalizacji zysku) - SMS jest przekazywany do agentów o kompetencjach dobranych dokładnie do potrzeb danego klienta (np. znajomość danego produktu lub obsługa w języku angielskim), a ponadto najważniejsi klienci są obsługiwani najszybciej,
- skill based routing (wg umiejętności) - SMS jest przekazywany do agentów o kompetencjach dobranych dokładnie do potrzeb danego klienta (np. znajomość danego produktu lub obsługa w języku angielskim),
- losowa - kolejka przekazuje czat do agentów w losowej kolejności.
- liniowa - kolejka przekazuje SMS-y do agentów według określonej kolejności.
- najmniej obsłużonych - kolejka przekazuje SMS w pierwszej kolejności agentowi, który do tej pory obsługiwał ich najmniej.
- Przejdź do zakładki Agenci i grupy i dodaj agentów do tworzonej kolejki sms.
- Po wykonaniu tych czynności kliknij przycisk Utwórz.