Role użytkowników w systemie

Użytkownik może mieć dostęp do różnych funkcji platformy, w zależności od przydzielonych uprawnień. Rozróżniamy cztery główne konta, które mają określone funkcje:


Administrator

Ma uprawnienia do wszystkich funkcjonalności programu. Może nadawać uprawnienia nadzorcy i agentowi, dodaje użytkowników, tworzy grupy użytkowników, przydziela stanowiska do agentów, dodaje umiejętności, tworzy kampanie w których określa status kampanii, przydziela agentów i nadzorców do kampanii, ustala kolejki, określa klasyfikatory i grupy klasyfikatorów, tworzy skrypt rozmowy i określa regułę oddzwaniania, ma wgląd w raporty kampanii oraz może odsłuchiwać nagrań rozmów


Nadzorca

Uprawnienia nadzorcy zależą od tego jakie przydzieli mu administrator. Jeśli administrator przyzna wszystkie uprawnienia, to nadzorca może na bieżąco monitorować pracę agentów a także tworzyć raporty z pracy agentów oraz raporty z kampanii ale tylko w tych w których zostaliśmy określeni jako nadzorca przez administratora przy tworzeniu kampanii, może dodawać rekordy  ma dostęp do nagrań rozmów


Agent

Tak jak w przypadku nadzorcy jego uprawnienia zależą od administratora. Głównym zadaniem agenta jest obsługa rekordów z kampanii, tj. odbieranie i wykonywanie połączeń, e-maili, zgłoszeń, sms’ów oraz obsługa rozmów chatowych. W podczas trwania rozmowy z klientem może skonsultować się z agentem, nadzorcą lub administratorem oraz przekierować połączenie do innego agenta. Dodatkowo ma wgląd do swoich statystyk z kampanii oraz może odsłuchiwać swoje rozmowy.


Użytkownik PBX

Użytkownik tworzony na potrzeby obsługi połączeń jedynie na telefonie, z którego miałby korzystać (poza platformą), np. nabiurkowym Yealinku, internetowym Zoiperze lub dedykowanej aplikacji Focusa - Webphonie. Użytkownik może mieć dostęp do nagrań swoich rozmów oraz zmiany prezentacji na aplikacji Webphone


Welyo UC

Dodatkowe uprawnienie do użytkownika PBX, dzięki któremu na aplikacji Webphone Standalone/Web użytkownik będzie miał dostęp do listy kontaktów klientów.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później