WRAP dla połączeń poza kampanią

Co to za funkcjonalność?

Funkcjonalność ta umożliwia zdefiniowanie czasu WRAP dla połączeń poza kampanią. Oznacza to, że po połączeniach wykonywanych poprzez ręczne wpisanie numeru w WebPhone’ie lub po połączeniach wykonanych bezpośrednio na numer agenta, będzie odliczany czas WRAP, podczas którego do agenta nie będą kierowane połączenia. Czas WRAP dotyczy zarówno połączeń wychodzących poza kampanią, jak i przychodzących.

Do czego może się przydać?

Funkcjonalność ta przyda się, jeśli zależy Ci, by agenci mieli możliwość podsumowania połączenia w wyznaczonym czasie, podczas którego inne interakcje nie będą do nich kierowane.


Konfiguracja

Z poziomu panelu Administratora przechodzimy ścieżkę:

Administracja > Ustawienia ogólne > Ustawienia połączeń


Otworzy się okno, w którym konfigurujemy czas WRAP dla połączeń poza kampanią.

Domyślną wartością dla czasu wrap dla połączeń poza kampanią jest 30s.

Aktywacja czasu wrap dla połączeń poza kampanią – zaznaczenie checkboxa uaktywni funkcjonalność wrapu dla połączeń poza kampanią.

Czas wrap dla połączeń poza kampanią [s] – w tym miejscu wprowadzamy czas wrap, który będzie odliczany po zakończeniu rozmowy. Czas określamy w sekundach.

! Wprowadzenie wartości 0 oznaczać będzie, że czas WRAP będzie nieskończony, więc każdą aktywność WRAP użytkownik będzie musiał zakończyć ręcznie poprzez zmianę statusu.

Po wprowadzeniu ustawień klikamy Zapisz.



WRAP na WebPhone

Po zakończeniu połączenia w WebPhone’ie pojawi się informacja z czasem WRAP, odliczanym od ustalonej wartości. Status użytkownika ustawiony będzie na WRAP (kolor pomarańczowy), a po upłynięciu określonego czasu użytkownik zostanie automatycznie przełączony na status, w jakim był przed połączeniem.

WRAP można zakończyć przed upłynięciem wyznaczonego czasu poprzez zmianę statusu.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później