Zbieranie danych z konsoli WebPhone
- Po uruchomieniu aplikacji WebPhone na klawiaturze wybieramy jednocześnie Ctrl + Shift + I
- Jeśli konsola otworzy się tak jak na zdjęciu poniżej, należy wybrać trzy kropeczki, po czym opcję Otwórz w nowym oknie

- Po otworzeniu konsoli w nowym oknie, należy kontrolować logi z dwóch zakładek: Console oraz Network.

Przechodzimy do zakładki Network:
- Sprawdzamy czy rejestracja logów jest włączona (czerwona kropka oznacza włączoną rejestrację logów)
- Zaznaczamy chceckbox przy opcji Preserve log
- Zbieranie danych zaznaczone jest na All
Odświeżamy konsolę poprzez Ctrl + R

Przechodzimy do zakładki Console:
Klikamy w opcję All levels / Levels, sprawdzamy czy opcje:
Verbose
Info
Warnings
Errors
są zaznaczone

- Odtwarzamy błąd.
Zbieramy logi - Zakładka Console:
Klikamy prawym przyciskiem myszy na pasku przewijania konsoli > wybieramy Save as..

Zbieramy logi - Zakładka Network
Klikamy w opcję Pobierz HAR (strzałka skierowana w dół)

Pobrane pliki są gotowe przekazania wraz ze zgłoszeniem.

