AI Assist Co-pilot
AI Assist - Co to za funkcje?
Moduł AI Assist wspiera obsługę zgłoszeń dzięki funkcjom sztucznej inteligencji, takim jak:
- automatyczne tłumaczenia wiadomości,
- klasyfikacja parametrów (np. priorytet, typ, tag),
- korekta i redagowanie wiadomości.
System analizuje kontekst rozmów, ułatwiając kategoryzację i kierowanie spraw do właściwych działów. Dzięki temu komunikacja pozostaje spójna, profesjonalna i dopasowana do tonu marki.
🧠 Tłumaczenie AI
Funkcja Tłumaczenie AI umożliwia szybkie przekładanie treści wiadomości na wybrany język z zachowaniem sensu i tonu wypowiedzi.
Dzięki temu komunikacja z klientami międzynarodowymi jest płynna i naturalna.
W karcie zgłoszenia kliknij Tłumaczenie AI w kafelku wiadomości.

W nowym oknie wybierz język, na który chcesz przetłumaczyć wiadomość.
Dostępne języki: angielski (GB/US), niemiecki, francuski, hiszpański (Hiszpania/Ameryka Łacińska), włoski, portugalski (Portugalia/Brazylia), niderlandzki, rosyjski, ukraiński, szwedzki, norweski, duński, fiński, czeski, słowacki, rumuński, węgierski, turecki, japoński, koreański, bułgarski, indonezyjski, arabski, chiński (uproszczony/tradycyjny), hindi, hebrajski, wietnamski, grecki, tajski

Kliknij Przetłumacz – treść zostanie automatycznie podmieniona na wybrany język.

Aby wrócić do oryginału, ponownie wybierz Tłumaczenie AI > Treść oryginalna.
⚙️ Automatyczna klasyfikacja zgłoszenia
Sugestie AI analizuje treść wiadomości, temat i opis zgłoszenia, następnie automatycznie proponuje kluczowe parametry zgłoszenia, takie jak priorytet, typ, tagi czy dodatkowe parametry zgłoszeń, które są skonfigurowane w systemie w formie listy do wyboru przez agenta.
Dzięki temu obsługa klienta przebiega szybciej i dokładniej.
W oknie zgłoszenia kliknij Sugestie AI.

Wybierz parametry, które ma zasugerować system, i zatwierdź przyciskiem Generuj sugestie.

Po wygenerowaniu propozycji kliknij Ustaw, jeśli chcesz je zaakceptować.

Jeśli jakaś sugestia jest nietrafiona – odznacz chceckbox sugestii przed zatwierdzeniem.
WAŻNE! Jeśli zgłoszenie zawiera zbyt mało informacji (np. bardzo krótki lub niepełny opis, jedynie ogólny temat, brak treści wiadomości mailowej/SMS lub wiadomości pozbawione kluczowych danych), system nie wygeneruje sugestii i wyświetli komunikat.

Jeśli zgłoszenie nie zawiera informacji umożliwiających AI przygotowanie części sugestii (np. w zakresie tagów lub priorytetu), odpowiednie elementy nie zostaną ujęte w proponowanych sugestiach.
✍️ Korekta i redagowanie AI
Korekta i redagowanie AI wspiera agentów podczas pisania wiadomości, poprawiając błędy językowe i dostosowując styl komunikacji.
Pracując ze zgłoszeniem i pisząc wiadomość wybierz Korekta i redagowanie AI.

Po kliknięciu przycisku Korekta i redagowanie AI rozwija się menu z opcjami:
- Treść oryginalna – przywraca pierwotny tekst,
- Stylistyka – poprawia styl i spójność wypowiedzi,
- Ortografia i interpunkcja – koryguje błędy językowe i literówki,
- Własny ton – dostosowany do marki lub preferencji użytkownika, (???)
- Profesjonalny – rzeczowy, biznesowy ton,
- Formalny – oficjalny i uprzejmy styl,
- Empatyczny – ton wspierający i pełen zrozumienia,
- Luźny – swobodny, naturalny sposób komunikacji.

Po wybraniu opcji ton wiadomości, czy stylistyka system generuje nową treść wiadomości.
W trakcie generowania na panelu pojawi się pasek ładowania Trwa redagowanie AI, a na panel na czas przygotowania odpowiedzi nakładana jest maska (Agent nie może wykonać żadnej akcji na panelu).

Po zakończeniu redagowania w oknie tworzenia wiadomości system podstawi nową treść zasugerowaną przez AI.
Jeśli chcesz przywrócić pierwotną treść swojej wiadomości wybierz opcję: Treść oryginalna

FAQ
- Czy AI Assist to dodatkowo płatny moduł? - Celem zapoznania się z ofertą skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym
- Korekta i redagowanie AI - czy zmienia się sens wypowiedzi? - Celem jest poprawa formy i tonu przy zachowaniu merytoryki.
- Korekta i redagowanie AI - czy mogę wpisać własny prompt? - Nie. Ton własny konfigurowany centralnie przy uruchamianiu funkcji
- Korekta i redagowanie AI - czy działa w wielu językach? - Tak, pełne wsparcie w 30+ językach.