Okno Szczegóły interakcji
Okno „Szczegóły interakcji” — co to za funkcja?
Okno „Szczegóły interakcji” to odświeżony widok wcześniejszego okna „Szczegóły kontaktu”. Możesz je otworzyć wszędzie tam, gdzie w systemie widoczna jest lista interakcji, np. w raporcie Kontakty czy w historii kontaktów / e-maili / SMS w oknie rekordu.
Co się zmienia?
Wraz z uruchomieniem Nowych widoków Interakcje i Zgłoszenia udostępnione zostaje okno „Szczegóły interakcji” zamiast „Szczegóły kontaktu”.”

W nowym widoku dostępne będą dokładnie te same informacje plus Karta oceny rozmowy, Szczegóły IVR (ścieżka połączenia przychodzącego w kampanii na IVR), a także dodane zostają moduły AI , które możemy wywołać z poziomu przycisku Analiza AI (Transkrypcja, Podsumowania, Sentyment, Aktywność użytkownika, Karta oceny rozmowy)
Ważne! Funkcje AI są osobno licencjonowane i pakietowane.
W oknie szczegółów interakcji nadal dostępne będą informacje takie jak:
Numer źródłowy
Numer docelowy,
Data i godzina
Czas trwania rozmowy
Status połączenia
Typ interakcji
ID rekordu
ID interakcji (połączenia)
Klasyfikator
Pole znaczące
Nazwa użytkownika
Nagranie rozmowy / podgląd wiadomości SMS/ mail / historia czatu
Ważne! Jednocześnie można wywołać tylko jedno okno Szczegóły interakcji. Próba wywołania drugiego okna spowoduje wyświetlenie danych z później wybranego przez Użytkownika wpisu.

Ważne! Zamknięcie karty zgłoszenia (czy innego okna), z której wywołano okno Szczegóły interakcji, spowoduje automatyczne zamknięcie tego okna.
Gdzie znajdę okno Szczegóły interakcji ?
Szczegóły interakcji dostępne są wszędzie tam, gdzie w systemie możliwe jest wywołanie okna z danymi o interakcji (połączenia / SMS / e-mail / chat).
- Raporty / Statystyki > Kontakty > Wybrany wpis > Szczegóły interakcji

Rekordy w kampanii > Zakładka Rekordy > Wybrany rekord > Historia SMS / Historia e-mail / Historia Chat / Połączenia > Wybieramy z listy wpis dwuklikiem

- Interakcje > Wybrany wpis > Szczegóły interakcji

Prywatne > Wybrany rekord > Historia SMS / Historia e-mail / Historia Chat / Połączenia > Wybieramy z listy wpis dwuklikiem

- Lista zgłoszeń > Wybrane zgłoszenie > Ostatnia wiadomość

- Okno rekordu > Więcej > Historia kontaktów / mailowa / SMS / chat

- Karta zgłoszenia > Pokaż transkrypcję

⚠️ Przycisk Pokaż transkrypcję jest dostępny tylko dla połączeń odebranych
Omówienie widoku Szczegółów interakcji dla połączenia telefonicznego

Górna belka zawiera informacje:
Typ interakcji - wskazuje czy jest to połączenie przychodzące / wychodzące / SMS / mail / chat
ID interakcji - unikalne ID interakcji (połączenia / SMS / mail / chat)
Dane użytkownika - Imię i nazwisko agenta obsługującego interakcję
Przycisk Analiza AI - przycisk, który wywołuje:
- wygenerowanie Transkrypcji rozmowy (jeżeli jeszcze nie ma)
- wygenerowanie Podsumowania
- wygenerowanie Sentymentu
- analizę Aktywności użytkownika w rozmowie telefonicznej
- wygenerowanie uzupełnionej Karty oceny rozmowy

Podstawowe informacje na temat interakcji widoczne są z lewej strony okna
Numer źródłowy - numer telefonu, z którego zrealizowano połączenie
Numer docelowy - numer telefonu, na który zostało wykonane połączenie
ID rekordu - identyfikator rekordu w ramach, którego była wykonywana interakcja
Klasyfikator - jaki klasyfikator został ustawiony
Pole znaczące - zawiera dane, które uwzględniane są w polu znaczącym. Pole to definiowane jest w edycji kampanii w zakładce pola rekordów. np. nazwa firmy czy dane Klienta
Kiedy - data i godzina rozpoczęcia interakcji
Czas trwania - długość trwania interakcji
Status - status interakcji (np. Odebrane / Nieodebrane etc.)
Podsumowanie - Na podstawie wygenerowanej transkrypcji, AI przygotowuje krótkie podsumowanie treści rozmowy

W centralnej części okna dostępne są funkcje:
Player - umożliwia odsłuch nagrania rozmowy
Transkrypcja - funkcja AI, która pozwala na generowanie tekstowego zapisu połączenia z podziałem na strony rozmowy
Sentyment - funkcja AI, automatycznie określa nastrój klienta po zakończonej rozmowie telefonicznej.
Szczegóły IVR - ścieżka jaką połączenie przeszło przez schemat IVR (zakładka widoczna tylko dla połączeń przychodzących w kampanii). Dane w tabeli:
- Czas - czas jaki połączenie spędziło na danym kafelku w IVR, dane podane są w formacie hh:mm:ss, wartość druga to godzina, minuta i sekunda, o której połączenie wpadło na dany kafelek IVR i kiedy z niego wyszło, również w formacie hh:mm:ss
- Typ - wartość główna to typ elementu scenariusz IVR np. Kolejka
- Etykieta - etykieta własna jaka została nadana temu elementowi w IVR
- Informacje - to szczegółowe informacje o danym bloczku np. Dzwoń w informacje będzie zawierało imię i nazwisko agenta oraz status połączenia

Po prawej stronie okna widoczne są:
Aktywność użytkownika - funkcja AI, obliczone proporcje uwzględnią procentowy czas, w którym agent mówi, słucha oraz czas ciszy.
Karta oceny rozmowy - funkcja AI, która automatycznie uzupełnia pola w formularzu oceny na podstawie transkrypcji.
Omówienie widoku Szczegółów interakcji mailowej

Górna belka zawiera informacje:
Typ interakcji - wskazuje czy jest to email wychodzący / przychodzący
ID interakcji - unikalne ID interakcji (połączenia / SMS / mail / chat)
Dane użytkownika - Imię i nazwisko agenta obsługującego interakcję

Podstawowe informacje na temat interakcji widoczne są z lewej strony okna
ID rekordu - identyfikator rekordu w ramach, którego była wykonywana interakcja
Klasyfikator - jaki klasyfikator został ustawiony
Pole znaczące - zawiera dane, które uwzględniane są w polu znaczącym. Pole to definiowane jest w edycji kampanii w zakładce pola rekordów. np. nazwa firmy czy dane Klienta
Kiedy - data i godzina otrzymania wiadomości mailowej
Status - status interakcji (np. Odebrane / Nieodebrane etc.)
Od - numer telefonu, z którego zrealizowano połączenie
Do - numer telefonu, na który zostało wykonane połączenie
DW - Do Wiadomości, widoczne tylko jeśli zostało uzupełnione podczas wysyłania wiadomości
UDW - Ukryci Do Wiadomości, widoczne tylko jeśli zostało uzupełnione podczas wysyłania wiadomości
Temat - Temat wiadomości mailowej
Załączniki - informacje o załącznikach dodanych do wiadomości, każdy załącznik wyświetla się w postaci przycisku, którego etykietą jest nazwa pliku załącznika. Kliknięcie na niego powoduje pobranie załącznika.
Obok listy załączników widoczna jest ikona pobierania - jej kliknięcie powoduje pobranie wszystkich załączników w postaci archiwum ZIP

Część po prawej stronie okna to miejsce, gdzie wyświetlana jest treść wiadomości.
Omówienie widoku Szczegółów interakcji chat

Górna belka zawiera informacje:
Typ interakcji - wskazuje w ramach jakiego serwisu nawiązano chat
ID interakcji - unikalne ID interakcji (połączenia / SMS / mail / chat)
Dane użytkownika - Imię i nazwisko agenta obsługującego interakcję

Podstawowe informacje na temat interakcji widoczne są z lewej strony okna
Numer źródłowy - jeżeli interakcja dotyczy rozmowy przez WhatsApp lub Viber
Numer docelowy - jeżeli interakcja dotyczy rozmowy przez Whatsapp lub Viber
ID rekordu - identyfikator rekordu w ramach, którego była wykonywana interakcja
Klasyfikator - jaki klasyfikator został ustawiony
Pole znaczące - zawiera dane, które uwzględniane są w polu znaczącym. Pole to definiowane jest w edycji kampanii w zakładce pola rekordów. np. nazwa firmy czy dane Klienta
Kiedy - data i godzina rozpoczęcia interakcji
Czas trwania - długość trwania interakcji
Status - status interakcji (np. Odebrane / Nieodebrane etc.)

Po prawej stronie okna wyświetlana jest treść konwersacji chat.

Po prawej stronie okna dostępny jest wynik ankiety po rozmowie chat, jeśli takowa jest skonfigurowana w kampanii.
Omówienie widoku Szczegółów interakcji SMS

Górna belka zawiera informacje:
Typ interakcji - wskazuje rodzaj interakcji - SMS
ID interakcji - unikalne ID interakcji (połączenia / SMS / mail / chat)
Dane użytkownika - Imię i nazwisko agenta obsługującego interakcję

Podstawowe informacje na temat interakcji widoczne są z lewej strony okna
Numer źródłowy - numer telefonu, z którego zrealizowano połączenie
Numer docelowy - numer telefonu, na który zostało wykonane połączenie
ID rekordu - identyfikator rekordu w ramach, którego była wykonywana interakcja
Klasyfikator - jaki klasyfikator został ustawiony
Pole znaczące - zawiera dane, które uwzględniane są w polu znaczącym. Pole to definiowane jest w edycji kampanii w zakładce pola rekordów. np. nazwa firmy czy dane Klienta
Kiedy - data i godzina rozpoczęcia interakcji
Status - status interakcji (np. Odebrane / Nieodebrane etc.)

Po prawej stronie okna wyświetlana jest treść wiadomości.
Ikony interakcji
W lewym górnym rogu okna wyświetlana jest ikona interakcji, która jest dostosowana do typu :

Strzałki przy ikonach dla połączeń, maili, SMS oznaczają czy jest to interakcja przychodząca (← strzałka w lewo) czy wychodząca (→ strzałka w prawo)

