Obsługa zgłoszeń sms'owych w wielu językach

Moduł Welyo Desk udostępnia funkcję internacjonalizacji wiadomości SMS. Niezależnie od tego, czy agent pracuje z krajowym czy zagranicznym klientem, może obsługiwać jego zgłoszenia w swoim ojczystym języku. Korzyścią takiego rozwiązania jest możliwość obsługi klientów w kilku językach w ramach jednej kampanii.


Obsługa zgłoszeń w kilku językach

Aby przejść do obsługi zgłoszeń, zaznacz gotowość w wybranej kampanii zgłoszeniowej.

Jeśli posiadasz uprawnienia do dodawania rekordu do bazy, możesz zdefiniować jego język. Wystarczy przejść do okna informacji po prawej stronie panelu. Kliknij przycisk Rekordy w kampanii

W wyświetlonym oknie wybierz Dodaj > Pojedynczy rekord.

Wypełnij niezbędne dane. W obszarze Pola specjalne wybierz Język rekordu. Język, jaki możesz wybrać to język polski, angielski, niemiecki, czeski lub rumuński. Wybierz język i zapisz wprowadzone ustawienia.

Możesz edytować rekord klikając w przycisk Edycja. Analogicznie jak w przypadku dodawania rekordu, przejdź do obszaru Pola specjalne i zmień język rekordu. Zapisz ustawienia

Następnie otwórz listę zgłoszeń. Jeśli nie posiadasz zgłoszeń przypisanych do Ciebie, przejdź do filtrowania po lewej stronie i wyczyść nałożone filtry.

Wybierz zgłoszenie z listy i dwukrotnie na nie kliknij. Dla przykładu z listy zostało wybrane zgłoszenie od zagranicznego klienta.

Niezależnie od tego, czy pracujesz z krajowym czy zagranicznym klientem, możesz obsługiwać jego zgłoszenia w swoim ojczystym języku. Jest to możliwe właśnie dzięki internacjonalizacji.

Pracując z panelem w języku polskim, cała obsługa zgłoszenia odbywa się w tym języku. W zależności od tego, jaki język jest zdefiniowany dla klienta, w takim języku będą wysyłane do niego wiadomości SMS.

Cała obsługa zgłoszenia odbywa się w języku polskim. Natomiast wiadomości SMS od klienta są w jego ojczystym języku, bądź w języku, którym się posługuje w korespondencji z agentem.

To system rozpoznaje, w jakim języku ma wysłać wiadomość automatyczną do klienta

System rozpoznaje także, w jakim języku ma zostać wysłany wstawiony przez Ciebie szablon SMS.

Aby wysłać odpowiedź do klienta, zjedź na sam dół historii zgłoszenia, aż do edytora tekstowego.

Z pola Typ odpowiedzi wybierz Odpowiedź SMS.

Wpisz wiadomośd ręcznie bądź wybierz gotowy szablon zdefiniowany przez Administratora.Szablon może byd zdefiniowany w języku polskim, angielskim, niemieckim, czeskim oraz rumuńskim.

Wybierając szablon, system uzupełnia pole edytora w języku adekwatnym do zdefiniowanego na rekordzie. Dodatkowo wszystkie parametry wykorzystane w szablonie są automatycznie przetłumaczone na język klienta.

Aby wysłać wiadomość, kliknij przycisk Wyślij.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później