Obsługa zgłoszeń w wielu językach

Moduł Welyo Desk udostępnia funkcję internacjonalizacji wiadomości e-mail. Ma ona za zadanie wysyłać wiadomości w języku adekwatnym do narodowości klienta, bez względu na to, w jakim języku agent pracuje z panelem. Korzyścią takiego rozwiązania jest możliwość obsługi klientów w kilku językach w ramach jednej kampanii. 



Obsługa zgłoszeń w kilku językach

Aby przejść do obsługi zgłoszeń, zaznacz gotowość w wybranej kampanii zgłoszeniowej

Jeśli posiadasz uprawnienia do dodawania rekordu do bazy, możesz zdefiniować jego język. Wystarczy przejść do okna informacji po prawej stronie panelu. Kliknij przycisk Rekordy w kampanii

W wyświetlonym oknie wybierz Dodaj > Pojedynczy rekord

Wypełnij niezbędne dane. W obszarze Pola specjalne wybierz Język rekordu. Język, jaki możesz wybrać to język polski, angielski, niemiecki, czeski lub rumuński. Wybierz język  i zapisz wprowadzone ustawienia

Możesz edytować rekord klikając w przycisk Edycja. Analogicznie jak w przypadku dodawania rekordu, przejdź do obszaru Pola specjalne i zmień język rekordu. Zapisz ustawienia. 

Następnie otwórz listę zgłoszeń.  Jeśli nie posiadasz zgłoszeń przypisanych do Ciebie, przejdź do filtrowania po lewej stronie i wyczyść nałożone filtry

Wybierz zgłoszenie z listy i dwukrotnie na nie kliknij. Dla przykładu z listy zostało wybrane zgłoszenie od zagranicznego klienta.

Niezależnie od tego, czy pracujesz z krajowym czy zagranicznym klientem, możesz obsługiwać jego zgłoszenia w swoim ojczystym języku. Jest to możliwe właśnie dzięki internacjonalizacji. 

Pracując z panelem w języku polskim, cała obsługa zgłoszenia odbywa się w tym języku. 

W zależności od tego, jaki język jest zdefiniowany dla klienta, w takim języku będą wysyłane do niego wiadomości.

Cała obsługa zgłoszenia odbywa się w języku polskim. Natomiast wiadomości od klienta są w jego ojczystym języku, bądź w języku, którym się posługuje w korespondencji mailowej. 

To system rozpoznaje, w jakim języku ma wysłać wiadomość automatyczną do klienta, a także, w jakim języku ma zostać wysłany wstawiony przez Ciebie szablon mailowy.

Aby wysłać odpowiedź do klienta, zjedź na sam dół historii zgłoszenia, aż do edytora tekstowego. 

Wpisz wiadomość ręcznie bądź wybierz gotowy szablon zdefiniowany przez Administratora.

Szablon może być zdefiniowany w języku polskim, angielskim, niemieckim, czeskim oraz rumuńskim. 


Wybierając szablon, system uzupełnia pole edytora w języku adekwatnym do zdefiniowanego na rekordzie. Dodatkowo wszystkie parametry wykorzystane w szablonie są automatycznie przetłumaczone na język klienta

Aby wysłać wiadomość, kliknij przycisk Wyślij

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później