Konfiguracja kolejki SiteCall
- W systemie Welyo przejdź do menu Kampanie > Kolejki.
- W wyświetlonym oknie kliknij Dodaj.
- W zakładce ogólne wpisz nazwę kolejki, następnie w polu rodzaj kolejki z listy rozwijanej wybierz formularz WWW
- Wybierz typ kolejki
- profit based routing (dla optymalizacji zysku) - połączenie jest przekazywane do agentów o kompetencjach dobranych dokładnie do potrzeb danego klienta (np. znajomość danego produktu lub obsługa w języku angielskim), a ponadto najważniejsi klienci są obsługiwani najszybciej,
- skill based routing (wg umiejętności) - połączenie jest przekazywane do agentów o kompetencjach dobranych dokładnie do potrzeb danego klienta (np. znajomość danego produktu lub obsługa w języku angielskim),
- losowa - kolejka przekazuje połączenie do agentów w losowej kolejności.
- liniowa - kolejka przekazuje połączenie do agentów według określonej kolejności.
- najmniej obsłużonych - kolejka przekazuje połączenie w pierwszej kolejności agentowi, który do tej pory obsługiwał ich najmniej.
- Przejdź do zakładki Agenci i grupy i dodaj agentów zewnętrznych do tworzonej kolejki sitecall.
- Po wykonaniu tych czynności kliknij przycisk Utwórz.
Szczegółowa instrukcja tworzenia kolejki dostępna TUTAJ