Konfiguracja kolejki SiteCall

  1. W systemie Welyo przejdź do menu Kampanie > Kolejki. 
  2. W wyświetlonym oknie kliknij Dodaj. 
  3. W zakładce ogólne wpisz nazwę kolejki, następnie w polu rodzaj kolejki z listy rozwijanej wybierz formularz WWW
  4. Wybierz typ kolejki 
    • profit based routing (dla optymalizacji zysku) - połączenie jest przekazywane do agentów o kompetencjach dobranych dokładnie do potrzeb danego klienta (np. znajomość danego produktu lub obsługa w języku angielskim), a ponadto najważniejsi klienci są obsługiwani najszybciej,
    • skill based routing (wg umiejętności) - połączenie jest przekazywane do agentów o kompetencjach dobranych dokładnie do potrzeb danego klienta (np. znajomość danego produktu lub obsługa w języku angielskim),
    • losowa - kolejka przekazuje połączenie do agentów w losowej kolejności.
    • liniowa - kolejka przekazuje połączenie do agentów według określonej kolejności.
    • najmniej obsłużonych - kolejka przekazuje połączenie w pierwszej kolejności agentowi, który do tej pory obsługiwał ich najmniej.
  5. Przejdź do zakładki Agenci i grupy i dodaj agentów zewnętrznych do tworzonej kolejki sitecall. 
  6. Po wykonaniu tych czynności kliknij przycisk Utwórz.

Szczegółowa instrukcja tworzenia kolejki dostępna TUTAJ

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później