Zmiana klasyfikatora dla wybranego połączenia

Co to za funkcja?

Funkcja ta umożliwia zmianę wcześniej ustawionego klasyfikatora dla połączenia. Klasyfikatory nadawane są przez agentów przy podsumowaniu połączeń. Dzięki tej funkcji w dowolnym momencie możliwe będzie nadanie nowego klasyfikatora.  


Do czego może się przydać?

Funkcja ta może być wykorzystana, gdy zależy Ci na możliwości korekty klasyfikatora na połączeniu


Jakie korzyści płyną z jej wykorzystania?

Funkcja ta usprawni i uprości pracę użytkowników, wpływając na jej efektywność, co przełoży się na zadowolenie klientów z jakości świadczonych usług. 

Zmiana klasyfikatora w Welyo

Zmiana klasyfikatora dostępna jest w każdym rodzaju panelu, tj. administratora, nadzorcy i agenta.

Po zalogowaniu do platformy przechodzimy do zakładki Serwer nagrań.

Zmiana klasyfikatora dostępna jest w serwerze nagrań w obszarze Klasyfikacja.

W pierwszym kroku należy wyszukać nagranie, dla którego chcesz zmienić klasyfikator. W tym celu uzupełnij Filtrowanie odpowiednimi danymi i kliknij Pokaż.

Wyszukane nagranie zaznaczamy i przechodzimy do okna Klasyfikacja. Tam klikamy Zmień klasyfikator.  

Otworzy się okno, w którym z listy wybieramy klasyfikator. W przypadku klasyfikatora z recallem należy ustawić datę i godzinę oddzwonienia.

Po wprowadzeniu zmian klikamy na Zapisz.


Pole Klasyfikator rekordu wyświetla ostatnio ustawiony klasyfikator dla rekordu, natomiast pole Klasyfikator połączenia wyświetla klasyfikator ustawiony dla wybranego połączenia.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później